Zdjęcia produktu


Biznes w kulturze - kultura w biznesie (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(2017 / 211 / 9788378753759)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

19,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 19,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Biznes w kulturze - kultura w biznesie

Tytuł Biznes w kulturze - kultura w biznesie Podtytuł innowacyjne technologie informacyjno-komunikacyjne Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-375-9 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 liczba stron 211 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział I
Dostęp do kultury via technologie informacyjno-komunikacyjne: Polska na tle Unii Europejskiej (Katarzyna Żak) 9
Rozdział II
nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w jednostkach kultury szansą na zdobywanie klientów z pokolenia Y i Z (Paulina Reformat, Hanna Ziętara) 21
Rozdział III
Crowdsourcing jako metoda angażowania konsumentów w projekty kulturalne (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek) 33
Rozdział IV
nowe technologie informacyjno-komunikacyjne na rynku kultury – aplikacja Beacon (Beata Reformat) 42
Rozdział V
zastosowanie postępowych technice informacyjno-komunikacyjnych w upowszechnianiu kultury na przykładzie działań Stowarzyszenia „Droga" (Ewelina Papaj) 53
Rozdział VI
Niewykorzystane szanse – nowe media i technologie w polskich teatrach operowych (Dominika Szymocha) 64
Rozdział VII
postępowe technologie w promocji muzeów na przykładzie działań wykonywanych przez markę MOISEUM (Paulina Radzik) 74
Rozdział VIII
Marketing społecznościowy jako narzędzie promocji kultury na przykładzie akcji Muzeum Śląskiego „Rozpocznij od kultury" (Anna Gniady, Anita Kopeć, Agnieszka Put) 82
Rozdział IX
Wpływ zastosowań progresywnych technologii na atrakcyjność i popular-ność muzeów w Polsce (Monika Krysiak, Szymon Głowania) 96
Rozdział X
Internet – świeże medium w turystyce religijnej na przykładzie pielgrzymek wirtualnych (Barbara Pabian) 108
Rozdział XI
Sprzedaż internetowa jako przejaw użycia progresywnych technice w instytucjach kultury (Małgorzata Kieżel, Anna Kwiecień) 116
Rozdział XII
Mechanizmy gier w działaniach instytucji kultury na przykładzie teatrów (Katarzyna Walotek-Ściańska) 124
Rozdział XIII
użycie Internetu przy podejmowaniu decyzji finansowych. Przy-kład jednostek kultury (Bożena Frączek, Aleksandra Nocoń) 134
Rozdział XIV
Crowdfunding w finansowaniu jednostek kultury (Aleksandra Nocoń) 145
Rozdział XV
Specyfika systemu rachunkowości w instytucjach kultury w świetle regulacji prawnych (Ewa Ogłozińska) 155
Rozdział XVI
Rachunkowość w instytucjach kultury w kontekście amortyzacji środków trwałych (Wioletta Świeboda) 162
Rozdział XVII
Możliwości współpracy biznesu z jednostkami kultury w aspekcie zastosowań nowych technologii (Magdalena Wójcik-Jurkiewicz, Monika Karczewska) 171
Rozdział XVIII
Kulturowe uwarunkowania planowania i organizowania projektu logistycznego poprzez jednostki kultury na rynkach zagranicznych (Aleksander Pabian) 181
Bibliografia 191
Spis fotografii 207
Spis rysunków 209
Spis tabel 211

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Biznes w kulturze - kultura w biznesie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    19,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 19,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Biznes w kulturze - kultura w biznesie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki