Tytuł Public relations w perspektywie naukowej Języki angielski, polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-345-2 Rok wydania 2016 Katowice Wydanie 1 ilość stron 224 Format pdf Spis treści Wprowadzenie
Jak daleko public relations do samodzielnej dyscypliny naukowej? (Anna Adamus-Matuszyńska) 7
Rozdział 1. Public relations – pomiędzy teorią a praktyką 15
1.1. Tożsamość wizualna polskich województw (Anna Adamus-Matuszyńska, Piotr Dzik) 15
1.2. Wykorzystanie map poznawczych w rozwiązywaniu problemów public relations (Anna Adamus-Matuszyńska, Jerzy Michnik) 44
1.3. Wizerunek i kultura organizacyjna podmiotów leczniczych (Agata Austen, Lidia Kwiecińska-Bożek) 58
1.4. Prawno-społeczne uwarunkowania tworzenia wizerunku polskiego kontyngentu wojskowego w Czadzie (ppłk. Marek Bodziany, Paweł Kocoń) 66
1.5. Użycie analizy semiotycznej w public relations (Izabela Marzec, Paweł Kocoń) 75
1.6. Kreatywne przywództwo – opracowanie skali pomiaru (Konrad Laska) 82
1.7. European Communication Monitor 2014 – nowe trendy w komunikowaniu (Waldemar Rydzak, Piet Verhoeven) 91
Rozdział 2. Społeczny charakter public relations 100
2.1. Pragma-dialektyczna analiza dyskursu argumentacyjnego dotyczącego społecznej odpowiedzialności mediów w polskojęzycznych tekstach naukowych (Jerzy Gołuchowski, Dorota potrzebna, Anna Losa-Jonczyk) 100
2.2. Informacja w przestrzeni publicznej a zjawisko korupcji i jego postrzeganie (Renata Maćkowska) 116
2.3. CSR – jak to robią najlepsi na świecie? Analiza wybranych przykładów (Maria Ochwat) 125
2.4. Etyczny pracownik PR w opinii studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (ks. Grzegorz Polok, Agnieszka Put) 139
Rozdział 3. Public relations and new challenges 156
3.1. The "Varicose veins? Prevent them!" Campaign in the light of building up the category of products against varicose veins in Poland (Katarzyna Loga, Jacek Trębecki) 156
3.2. Viktor Orban’s Hungarian model of transitional public relations (Ryszard Ławniczak) 163
3.3. Promoting social innovation in the public sector. Investment, innovation, impact (Alfonso Lara Montero) 177
3.4. E-business Collaboration Club: A case of public relations and information technology (Yuh-Wen Chen, Jung-Cheng Hsieh, Jean-Shyan Wang, Steve Hsieh) 183
Bibliografia 193
Spis tabel 217
Spis rysunków 218
Informacja o Autorach 219
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Public relations w perspektywie naukowej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.