Zdjęcia produktu


Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(2013 / 230 / 9788378751243)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

28,50 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 28,50 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych

Tytuł Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-124-3 Rok wydania 2013 Katowice Wydanie 1 ilość stron 230 Format pdf Spis treści WPROWADZENIE 7 1. ORGANIZACJA SIECIOWA JAKO MODEL BIZNESU (Włodzimierz Rudny) 11 1.1. Interpretacja specyfiki sieciowego modelu i jego kluczowych składników 11 1.2. Sieć jako źródło zasobów 30 1.3. Dynamika zasobów wiedzy w sieci 32 1.4. Zarządzanie w organizacji sieciowej 42 2. RELACJE W ORGANIZACJACH SIECIOWYCH (Anna Kwiecień) 48 2.1. Relacje jako element struktur sieciowych 48 2.2. Intencje tworzenia relacji 58 2.3. Zaufanie a relacje kompetencyjne 62 2.4. Zarzadzanie relacjami w sieci 72 3. KLIENT ORGANIZACJI SIECIOWEJ (Katarzyna Żak) 80 3.1. Pozyskiwanie i utrzymywanie klienta organizacji sieciowej 80 3.2. Determinanty budowania relacji z klientem 90 3.3. Komunikacja sprzedawcy z nabywcą w otoczeniu sieciowym 106 3.4. Zarządzanie portfelem klientów 115 3.5. Globalizacja relacji sieci z klientami i jej skutki 127 4. ZDOLNOŚĆ SIECIOWA JAKO MIARA WARTOŚCI SIECI (Paweł Kosiń) 136 4.1. Zdolność sieciowa i jej wyznaczniki 136 4.2. Przewaga konkurencyjna organizacji sieciowej 141 4.3. Granice sieci a zdolność sieciowa (współautor Włodzimierz Rudny) 145 4.4. Koszty transakcyjne organizacji sieciowej 152 4.5. Intensywność związków sieciowych 159 4.6. Mierniki efektywności działalności w sieci 165 5. Użycie cechy ORGANIZACJI SIECIOWEJ W KREOWANIU WARTOŚCI (Barbara Woźniak-Sobczak) 177 5.1. Architektura biznesu jako nośnik stymulatorów tworzenia wartości w organizacji sieciowej 177 5.2. Rentowe korzyści funkcjonowania w organizacji sieciowej 190 5.3. Determinanty apropriacji wartości w organizacji sieciowej 198 5.4. Siły destrukcji tworzenia wartości w przestrzeni sieciowej 200 PODSUMOWANIE 207 BIBLIOGRAFIA 211 SPIS RYSUNKÓW 227 SPIS TABEL 229

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    28,50 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 28,50 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Procesy kreowania wartości w strukturach sieciowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki