Zdjęcia produktu


Internet communication management. international week (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(2012 / 192 / 9788372467768)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

29,45 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 29,45 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Internet communication management. international week

Tytuł Internet Communication Management. International Week Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-776-8 Rok wydania 2012 Katowice Wydanie 1 liczba stron 192 Format pdf Spis treści Foreword 9

Acknowledgements 11

Izabela Gajda-Perek, ASSUMPTIONS AND OUTCOMES OF THE UNDERTAKING – FIRST INTERNATIONAL WEEK ‘INTERNET COMMUNICATION MANAGEMENT’ AT UNIVERSITY OF ECONOMICS IN KATOWICE 16

Małgorzata Pańkowska, INTERNATIONAL WEEK AS EDUCATIONAL CHALLENGE 22

Edyta Lachowicz-Santos, ANALYSIS OF THE SURVEYS CONDUCTED AMONG PARTICIPANTS OF THE INTERNATIONAL WEEK AND NEW MEDIA DAY 31

Danuše Bauerová, LEARNING 2.0 STRATEGY DEVELOPMENT 38

Malte Beinhauer, THE IMPACT OF ENTERPRISE 2.0 51

El Hassan Bezzazi, INFORMATION CONTROL ASPECTS IN COLLABORATIVE eLEARNING NETWORKS 65

Adriana Schiopoiu Burlea, THE ETHICAL ISSUES IN INTERNET COMMUNICATION 78

Antonio Cartelli, DIGITAL TECHNOLOGIES, KNOWLEDGE CONSTRUCTION AND SUBJECT DEVELOPMENT 94

Frederic Gimello-Mesplomb, SOME EPISTEMOLOGICAL CONSIDERATIONS ABOUT THE THEORIES OF FILM AND CULTURAL CONSUMPTION IN THE INTERNET AGE: REVISITING SUPERSTARDOM MODELS, LONG TAIL PHENOMENON AND QUALITY APPRAISAL 105

Ching-Heng Pan, Lichun Chiang, THE UTILIZATION OF WEB 2.0 APPLICATIONS FOR PUBLIC PARTICIPATION: ACCEPTANCE FACTORS OF BUREAUCRATS' ATTITUDES 116

Bernardino Quattrociocchi, THE INFORMATION COMMUNICATION TECHNOLOGY (ICT) TO SUPPORT THE INTERNATIONALIZATION PATHS OF THE ENTERPRISES IN THE FASHION FIELD 130

Claus-Peter Rückemann, CURRENT RESEARCH ON MULTIDISCIPLINARY INFORMATION AND COMMUNICATION SYSTEMS 146

Christine Röll, NEW MEDIA AND LANGUAGE TEACHING 169

John Traxler, NEW MEDIA: THEIR IMPACT ON BUSINESS, INFORMATION, ORGANISATIONS, AND SYSTEMS 181

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Internet Communication Management. International Week (sklep TaniaKsiazka.pl)
    29,45 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 29,45 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Internet communication management. international week. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki