Chcesz, żeby Twoja firma była obfita? Chcesz,konsumenci ją lubili, żeby chcieli z nią obcować i aby - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas zabrać się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną firmę, trzeba mieć ogromny budżet.
Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, konieczny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw.
Od tego, jak prawidłowo poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.równie jak dom budowany bez fundamentów, równie brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr.
Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia producenta krzyczą do nas z reklam: wyśmienita jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi.
Jeśli to tylko wydmuszka, wytworzona, żeby krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... Bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak sporo korzyści może przynieść korzystnie skonstruowana strategia producenta. Nie idź na skróty.
Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów.
O tym właśnie jest ta książka.Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały cykl, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja firma. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł.
Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej firmy. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania.
Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię poprzez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia firmy i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej i strategię komunikacji.
Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej firmy podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z śladowych w duże.Krzysztof Wadas - marketingowiec, praktyk, psycholog i trener biznesu.
Na co dzień zajmuje się szeroko pojętym marketingiem, działaniami promocyjnymi i budowaniem silnych brandów. Od kilku lat dzieli się swym doświadczeniem, prowadząc zajęcia ze studentami na Uniwersytecie SWPS w ramach specjalności psychologia biznesu oraz w Wyższej Szkole Bankowej, gdzie uczy strategii marki.
„Otwieranie drzwiczek w głowie” to jego pasja. Wolny czas najchętniej spędza ze swoją doskonałą rodziną, lubi czytać książki popularnonaukowe, a od czasu do czasu dosłownie zatraca się w grach RPG rodzaju Wiedźmin czy Final Fantasy.
Tytuł Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek niewielkich zrobić firmy szerokie Autor Krzysztof Wadas Wydawnictwo One Press EAN 9788328387966 ISBN 9788328387966 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 232 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Strategia krok po kroku, czyli jak z marek. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.