Wartościowy pracownik ― jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji? Podstawowe założenie tej książki jest niezwykle proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, ergonomicznych porad i wskazówek.
Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), lecz także zadbać o ich przypasowanie do grupy docelowej, efektywność i regularny monitoring wyników (a tego bez wątpienia oczekuje zarząd!).
Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy ― tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po optymalne artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ― a mocnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań.
Ich bogaty i przetestowany pakiet zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki wydajnych projektów EB. Ten podręcznik to swego typu zapis prawidłowych praktyk osobiście sprawdzonych poprzez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB.
Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu.
Brzmi interesująco? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż poprzez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Employer branding. praktyczny podręcznik. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.