Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, iż praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne,kupujący bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego wymogi i zapotrzebowania, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.
Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... Drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je trafnie, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być {pomocn|przydatn)e, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!
Paweł Muzyczyszyn - praktyk z wieloletnim doświadczeniem w pracy w działach obsługi klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie budował zespoły handlowców, którymi także zarządzał. Zaczynał od stanowiska handlowca, potem, jako menedżer, zarządzał obszarami sprzedażowymi w branży bankowej i IT. Na co dzień związany z firmą szkoleniową GROW OUTDOOR jako trener, coach, mentor i konsultant. Specjalizuje się w projektach rozwojowych dla handlowców i menedżerów sprzedaży, wykorzystuje przy tym autorską metodykę opartą na narzędziach outdoor. Jego artykuły publikowane są w magazynach branżowych: Nowa Sprzedaż, Personel i Zarządzanie, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży.
Tytuł Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty Autor Paweł Muzyczyszyn Wydawnictwo One Press EAN 9788328388789 ISBN 9788328388789 Kategoria Poradniki\Rozwój osobisty Liczba stron 248 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sprzedażowe nawyki. mikroróżnice, które generują makroefekty, 43E0-1211B. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.