Pozornie skazany na sukces projekt niejednokrotnie kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów albo skoncentrowanie się bardziej na technologiach niżeli potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania sporo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?
Można, starczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak użyć pozyskane dane do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji pomiędzy jego członkami i jakości wyprodukowanych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację prekursorskich zamierzeń. Te wszystkie nieprzystępne zadania stają się o sporo łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Dodatkowo one zostały tu wyczerpująco opisane.
Dzięki tej książce:
- zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
- zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
- unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
- zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą konsumenci
- nauczysz się korzystać z stosownych narzędzi w trakcie opracowywania propozycji wartości
Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Tworzenie najlepszych ofert. produkty i usługi, na których zależy klientom. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.