Przewodnik dla wizjonerów, ludzi pragnących wyznaczać własne zasady gry i tych, którzy chcą podważać status quo — dla ludzi, którzy myślą o projektowaniu przedsiębiorstw przyszłości lub zmianie przestarzałych modeli biznesowych!
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera wytwarzany poprzez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów Opisuje konwencjonalne i najnowocześniejsze modele biznesowe, a także ich dynamikę prezentuje techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań 'Ryzykowne!', 'Skazane na porażkę!', 'To niewątpliwie się nie przyjmie!' A jednak!
Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im pokaźnego sukcesu… Powiedzieć, iż dziś posiadają się wyśmienicie, to za niedużo!
dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski! Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swej firmy albo jej produktów.
Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy pionierskich rozwiązań, z których większość prędko popada w zapomnienie.
Czyżby nie były wystarczająco znakomite? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami,powiększyć ich szanse na sukces? Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich… nieuporządkowanie i niedopracowanie!
Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu innowacyjnych modeli biznesowych. 470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to chleb codzienny, pokaże Ci, iż ten z pozoru niejasny cykl można wydajnie usystematyzować!
Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję zastosować wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków, a także strategów tej dziedziny, by nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać w życie biznesowe oraz przekuwać w dochodowe projekty!
Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów! A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski, ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia niebanalne przykłady i gotowe, sprawdzone scenariusze do użycia od zaraz.
Tak wygląda innowacyjny podręcznik dla ludzi biznesowego czynu! A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera! O autorach: Dr Alexander Osterwalder jest autorem prowadzącym międzynarodowego bestsellera Tworzenie modeli biznesowych, pełnym pasji przedsiębiorcą, wziętym mówcą i współzałożycielem specjalizującej się w produkcji narzędzi i treści do celów zarządzania s...
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Tworzenie modeli biznesowych. podręcznik wizjonera. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.