Zdjęcia produktu


Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej (PWE)

(2021 / 184 / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne / Maria Bajak / miękka / 9788320824636)
Biznes, ekonomia PWE
Dostepność na dzień 31.01.2025: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

39,92 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 39,92 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej


Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną postępowością oczekuje interesujących i podkreślających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać pomiędzy innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technice wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu zestaw spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.

Książka demonstruje beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się pomiędzy innymi:
• jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
• jakie wymogi mają klienci wobec tej technologii,
• w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
• jakie są główne niebezpieczeństwa związane z zastosowaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
• jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.

Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie i możliwości ich użycia do kształtowania relacji z konsumentem.
Tytuł zastosowanie beaconów w komunikacji marketingowej Autor Maria Bajak Wydawnictwo PWE EAN 9788320824636 ISBN 9788320824636 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia ilość stron 184 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320824636
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Maria bajak
  • Wydawnictwo

    Polskie wydawnictwo ekonomiczne
  • Ilość stron

    184
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej (sklep TaniaKsiazka.pl)
    39,92 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 39,92 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Zarządzanie projektem

    Zobacz w sklepie Zarządzanie projektem
    PWE
    Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak wydajnie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie...
    61,66 zł
  • Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki

    Zobacz w sklepie Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki
    PWE
    Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej powoduje, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają...
    59,71 zł
  • Pwe Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

    Zobacz w sklepie Pwe Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
    PWE
    Współczesny konsument za sprawą technice cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony...
    39,92 zł
  • Pwe Strategie rozwoju przedsiębiorstw - agnieszka zakrzewska-bielawska

    Zobacz w sklepie Pwe Strategie rozwoju przedsiębiorstw - agnieszka zakrzewska-bielawska
    PWE
    Strategie przedsiębiorstw ewoluują wraz z rozwojem teorii zarządzania strategicznego i pojawiających się razem z nią nowych koncepcji, modeli...
    64,90 zł
  • Reklama

    Zobacz w sklepie Reklama
    PWE
    W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie-...
    44,90 zł
  • Mikroekonomia.,449KS (1195622)

    Zobacz w sklepie Mikroekonomia.,449KS (1195622)
    PWE
    Jest to kolejne wydanie bardzo modnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki powiększeniu...
    91,91 zł
  • Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa

    Zobacz w sklepie Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa
    PWE
    Książka mieści syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie pokazuje podstawowe metody...
    64,31 zł
  • Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

    Zobacz w sklepie Zachowania konsumentów na współczesnym rynku
    PWE
    Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji, a także podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki...
    65,16 zł
  • Zarządzanie wieloma projektami

    Zobacz w sklepie Zarządzanie wieloma projektami
    Pwe
    W skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej producenta coraz częściej muszą realizować równocześnie niemało projektów. Stwarza to liczne problemy...
    59,90 zł
  • Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe

    Zobacz w sklepie Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe
    PWE
    Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję zwiększania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca buduje świeże płaszczyzny...
    46,98 zł
  • Pwe Projektowanie strategii innowacji

    Zobacz w sklepie Pwe Projektowanie strategii innowacji
    PWE
    Autor podejmuje kluczowy dla nauk społecznych, a w ich ramach dla nauk o zarządzaniu, problem rozwoju przedsiębiorstw, którego rozwiązanie wymaga...
    38,45 zł
  • Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe

    Zobacz w sklepie Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Pwe
    PWE
    Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę i społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności...
    52,85 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia