Zdjęcia produktu


Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne (PWE)

(2020 / 196 / PWE / praca zbiorowa / broszurowa / 9788320823813)
Biznes, ekonomia PWE
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

45,79 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 45,79 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne


Książka składa się z sześciu rozdziałów.

Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kombinacji instrumentów marketingowych. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. Marketingu przemysłowego, nakierowanego na odbiorców biznesowych (B2B). Rozdział kończy plastikowe omówienie ewolucji koncepcji marketingowych, z uwzględnieniem zmieniających się zadań i roli marketingu w przedsiębiorstwie, a także technologicznych przesłanek rozwoju marketingu.

Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Dużo uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich spektakularności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego. Rozdział zamykają rozważania wyjaśniające istotę, cele, kryteria i strategie pozycjonowania produktów (marek) na rynku docelowym.

W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie artykułu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano elementy portfolio produktów i macierz BCG. Dużo uwagi poświęcono wyjaśnieniu znaczenia producenta, opakowania i ceny jako części oferty produktowej oraz jej wyróżnienia na tle konkurencji. Całość rozważań kończy tematyka gwarancji i rękojmi.

Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach. Przedmiotem szczegółowego opisu jest system dystrybucji przedsiębiorstwa, jego cele, struktura, czynniki decydujące o wyborze transakcyjnych i logistycznych kanałów dystrybucji. W charakterystyce kanałów zwrócono uwagę na istotę, znaczenie i determinanty rozwoju elektronicznych kanałów dystrybucji i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. W ostatnim punkcie rozdziału omówiono czynniki decydujące o zmianach struktury i rozwoju strategii dystrybucji wielokanałowej.

W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane poprzez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego.

Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników poręcznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia stanowczo użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak też ilościowy i wartościowy udział w rynku w przeróżnych użytecznych przekrojach analitycznych. Nad wyraz ważnym, a zarazem dużym i najróżniejszym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności zastosowania poszczególnych instrumentów marketingowych. Prezentowane zestawienia tablicaryczne obejmują główne mierniki i na pewno nie wyczerpują zagadnienia, tym bardziej że rozwój instrumentów marketingowych ciągle inspiruje poszukiwanie nowych miar sprawności. Rozdział zakończono rozważaniami na temat badania sprawności marketingu.
Tytuł Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Autor Opracowanie Zbiorowe Wydawnictwo PWE EAN 9788320823813 ISBN 9788320823813 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 196 Format 16x23.6x1.1 cm Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.354 kg

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320823813
  • Oprawa

    Broszurowa
  • Autor

    Praca zbiorowa
  • Wydawnictwo

    Pwe
  • Ilość stron

    196
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne (sklep TaniaKsiazka.pl)
    45,79 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 45,79 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, wiśnia
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    456,33 zł
  • Zarys Historii Myśli Ekonomicznej

    Zobacz w sklepie Zarys Historii Myśli Ekonomicznej
    Podręcznik w sposób dostępny i syntetyczny demonstruje podstawowe dane o dorobku głównych szkół i nurtów w ekonomii od jej narodzin aż po czasy...
    21,98 zł
  • B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach świetnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18...
    845,01 zł
  • Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/wiśnia
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    826,56 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    774,90 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    456,33 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, buk
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    826,56 zł
  • Governance. Wybór tekstów klasycznych

    Zobacz w sklepie Governance. Wybór tekstów klasycznych
    Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
    37,01 zł
  • Regał cascade, 800x300x1766 mm, biały B2b partner

    Zobacz w sklepie Regał cascade, 800x300x1766 mm, biały B2b partner
    designowy regał o nieregularnych półkach doskonale uzupełni nowoczesne biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18...
    845,01 zł
  • Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1781 mm, 45 przegród, czereśnia

    Zobacz w sklepie Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1781 mm, 45 przegród, czereśnia
    produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, wyekwipowane w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm, nośność...
    2,057,79 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, wenge

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, wenge
    wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    826,56 zł
  • Regał biurowy PRIMO WHITE, 1087 x 800 x 420 mm, biały

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WHITE, 1087 x 800 x 420 mm, biały
    wyprodukowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    774,90 zł