Zdjęcia produktu


Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe (PWE)

(2021 / 226 / PWE / Beata Skowron-Grabowska / broszurowa / 9788320824353)
Biznes, ekonomia PWE
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

49,77 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 49,77 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania...


Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję rozszerzania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca wytwarza świeże płaszczyzny decyzyjne w organizacjach powodując zmiany jakościowe w zarządzaniu łańcuchami wartości. Ich istota koncentruje się na procesach dodawania wartości dla klienta, który jest równocześnie pierwszym ogniwem i podmiotem generowania łańcuchów wartości. Wymagają one wyróznionia na zasoby przedsiębiorstw wytwarzających organizacje wielopodmiotowe o charakterze łańcuchów oraz uwzględnienia uwarunkowań i wyzwań rynkowych. Ważnym zagadnieniem jest integracja zasobów w łańcuchu wartości, która na bazie potencjałów kapitałowych przedsiębiorstw, przez współpracę badawczo – rozwojową i nowoczesność wpływa na skuteczność i konkurencyjność organizacji na rynku. Rynek precyzuje wyzwania dla zarządzania łańcuchami wartości przez przedstawienie oferty nowych produktów i usług dla klientów wraz z generowaniem nowych potrzeb. Pozycja klientów zyskuje nowy rozmiar wartości identyfikowany z innowacjami wartości, występującymi w zarządzaniu łańcuchami wartości.
Procesy zarządzania łańcuchami wartości łączą krańcowo zróżnicowane zjawiska w relacjach łańcuchowych, Charakter relacji determinuje z jednej strony wzrost wartości, lecz z drugiej strony istnieje możliwość wywołania zdarzeń negatywnych – kryzysowych. Konsekwencje kryzysowe powodują ograniczenie zakresu działalności, zmniejszenie liczby podmiotów w łańcuchach wartości, a także likwidację działalności łańcuchów wartości. Zagrożenia i konsekwencje kryzysowe są inspiracją do działań w sferze zarządzania kryzysowego bazującego na potencjale niszczącym, lecz też wytwarzającym okazje dla łańcuchów wartości.
Zarządzanie kryzysowe zapoczątkowane i realizowane w okresie dezorganizacji buduje szansę stabilizacji i rozwoju łańcucha wartości w wyniku podejmowania właściwych decyzji. W procesie decyzyjnym widoczne jest określenie dobrego modelu zarządzania kryzysowego, który jest dopasowany do warunków rynkowych i priorytetów łańcuchów wartości.Łańcuchy wartości mają szanse przezwyciężenia kryzysów na bazie analiz kontekstualnych wyzwań i wskazań na opcjonalne wybory. Dotyczą one problematyki zrównoważonego zarządzania organizacjami, w tym łańcuchy wartości, ze względu na ich potencjał zasobowy, progresywność i kreowanie wartości dla klienta – konsumenta wartości.

stabilne zarządzanie powinno zapewnić integrację celów ekonomicznych, naturalnych i społecznych. Procesy integracyjne w wielu sytuacjach zapewniają eliminację czynników kryzysogennych oraz pokonanie kryzysu wraz z wyznaczeniem bazy zrównoważonego rozwoju w działaniach łańcuchów wartości. Uwzględnienie współpracy międzyorganizacyjnej, a także wymogów jednostajnego rozwoju umożliwia w zarządzaniu łańcuchami wartości generowanie efektów - wartości dla klientów – konsumentów. Wartość wytwarza zasadniczą opcję w zarządzaniu organizacjami, umożliwiającą wzrost pozycji konkurencyjnej łańcuchów wartości na rynku.
Tytuł Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. Wyzwania postępowo-kryzysowe Autor Beata Skowron-Grabowska Wydawnictwo PWE EAN 9788320824353 ISBN 9788320824353 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 226 Format 16.3x23.5x1 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.3 kg

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320824353
  • Oprawa

    Broszurowa
  • Autor

    Beata skowron-grabowska
  • Wydawnictwo

    Pwe
  • Ilość stron

    226
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. Wyzwania innowacyjno-kryzysowe (sklep TaniaKsiazka.pl)
    49,77 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 49,77 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Finanse zrównoważone. esg. przedsiębiorstwa. sektor finansowy Pwe

    Zobacz w sklepie Finanse zrównoważone. esg. przedsiębiorstwa. sektor finansowy Pwe
    Pwe
    wymogi zrównoważonej transformacji, którą można uznać za wyzwanie naszych czasów, dotyczą wszystkich podmiotów i sektorów gospodarczych działających...
    64,31 zł
  • Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe

    Zobacz w sklepie Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe
    PWE
    Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję zwiększania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca buduje świeże płaszczyzny...
    49,77 zł
  • Zarządzanie projektem

    Zobacz w sklepie Zarządzanie projektem
    PWE
    Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak wydajnie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie...
    61,66 zł
  • Pwe Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym polski

    Zobacz w sklepie Pwe Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym polski
    Pwe
    W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania...
    64,31 zł
  • Pwe Logistyka w zarządzaniu strategicznym

    Zobacz w sklepie Pwe Logistyka w zarządzaniu strategicznym
    PWE
    Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz obszerniejszą rolę pełni trend zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie...
    40,61 zł
  • Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa

    Zobacz w sklepie Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa
    PWE
    Książka mieści syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie pokazuje podstawowe metody...
    66,41 zł
  • Wpływ czynników i nieoczekiwanych zdarzeń

    Zobacz w sklepie Wpływ czynników i nieoczekiwanych zdarzeń
    PWE
    Przed każdym systemem finansowym stoją dwa stanowcze zadania. Po pierwsze, system ten mobilizuje oszczędności i alokuje kapitały. Po drugie,...
    50,22 zł
  • Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

    Zobacz w sklepie Zachowania konsumentów na współczesnym rynku
    PWE
    Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji, a także podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki...
    67,50 zł
  • Pwe Zarządzanie finansowe bankiem w erze cyfrowej

    Zobacz w sklepie Pwe Zarządzanie finansowe bankiem w erze cyfrowej
    PWE
    Inspiracją dla przygotowania niniejszej publikacji była potrzeba kompleksowego spojrzenia na zarządzanie finansami banków w dynamicznie zmieniającym...
    49,69 zł
  • Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki

    Zobacz w sklepie Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki
    PWE
    Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej powoduje, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają...
    61,66 zł
  • Instrumenty zarządzania finansami publicznymi w ue

    Zobacz w sklepie Instrumenty zarządzania finansami publicznymi w ue
    PWE
    Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których w układzie teoretycznym i funkcjonalnym zaprezentowano instrumenty zarządzania finansami...
    49,69 zł
  • Pwe Zachowania konsumentów aktywizujące działania

    Zobacz w sklepie Pwe Zachowania konsumentów aktywizujące działania
    PWE
    W niniejszej monografii, będącej konsekwencją sporych badań, obserwacji i analiz prowadzonych poprzez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto...
    64,40 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia