Autor podejmuje kluczowy dla nauk społecznych, a w ich ramach dla nauk o zarządzaniu, problem rozwoju przedsiębiorstw, którego rozwiązanie wymaga wykorzystanie optymalnej strategii innowacji. Problem podjęty przez Autora uważam za wyjątkowo atrakcyjny i ważny równocześnie z naukowego, jak i użytecznego punktu widzenia. Autor zaprezentował duży przegląd literatury. Uwzględnił aktualny stan wiedzy i wykazał się umiejętnościami dobrego przeprowadzenia badań i opracowania jego wyników.
Z recenzji prof. Dr hab. Joanny Paliszkiewicz
W świetle niesłabnącego zainteresowania problematyką innowacji, a także wskazywanej przez teoretyków i praktyków zapotrzebowania uzasadnienia sprawności wysiłków organizacyjnych związanych z ich tworzeniem podjęta w przedłożonej do oceny monografii problematyka nacechowana jest walorami nowości i oryginalności. W szczególności wywołują to stosownie zidentyfikowane, zrozumiane i wyjaśnione w jej treści zjawiska wskazujące na możliwość kształtowania cyklu tworzenia innowacji w środowisku organizacyjnym. Zaprezentowane wyniki badań w aspekcie dotychczasowego stanu badań w tym obszarze pokazują w sposób jednoznaczny wkład Autora w rozwój nauk o zarządzaniu. Z kolei wyróznione implikacje użyteczne (menedżerskie) stanowią wyraźne przesłanie dla przedstawicieli praktyki gospodarczej, a wyszczególnione obszary działań doskonalących mogą w przyszłości być adekwatnie rozwinięte na etapie aplikacji w mocnych organizacjach, biorąc pod uwagę specyfikę ich działalności.
Z recenzji prof. Dr. Hab. Jarosława Karpacza
Tytuł Projektowanie strategii innowacji Autor Mariusz Sołtysik Wydawnictwo PWE EAN 9788320824308 ISBN 9788320824308 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 192 Format 16x23.6x1.1 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.356 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Projektowanie strategii innowacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.