Zdjęcia produktu


Marketing automation (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2021 / 200 / Wydawnictwo Naukowe Pwn / Grzegorz Błażewicz / miękka / 9788301217983)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

65,48 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 65,48 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing automation

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak w dodatku ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.

Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych solidnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna.

To wyzwanie nie może być zrealizowane bez optymalnej wiedzy o kliencie i technice. Książka Marketing Automation. W kierunku nienaturalnej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie wydajniej dostarczać wartości i generować swoją przewagę konkurencyjną.

Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w pełni opartego na samoczynnych procesach marketingowych.

Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której skuteczne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania informacji o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz sztucznej Inteligencji (AI).

W książce Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych prezentuje nowe technologie, które mogą nadać świeże życie znanym już narzędziom marketingowym.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301217983
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Grzegorz błażewicz
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    200
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji (sklep TaniaKsiazka.pl)
    65,48 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 65,48 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing automation. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia