Zdjęcia produktu


Sztuka dla biznesu wspieranie kreatywności w organizacji (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2019 / 314 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Agnieszka Wojtczuk-Turek / twarda / 9788301208219)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

65,48 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 65,48 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Sztuka dla biznesu wspieranie kreatywności w organizacji

Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różnorodne dziedziny wiedzy. Prezentuje obfite spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarządzania, przewagi konkurencyjnej, czy w ogóle rozwoju firmy. Jej celem jest ukazanie sztuki nie tylko jako inspiracji dla biznesu,wyszczególnionie narzędzi, które pozwolą użyć jej potencjał w rozwiązywaniu określonych problemów. Książka skierowana jest do badaczy zajmujących się problematyką związków sztuki i biznesu, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerów, przedsiębiorców, specjalistów HR i osób zajmujących się marketingiem.

"Racją istnienia sztuki jest nie tylko odziaływanie na sferę mentalną i emocjonalną człowieka, ale ich związek z realną rzeczywistością. Oferując niekonwencjonalne środki wyrazu, stymulując zmianę sposobu postrzegania rzeczywistości i oferując nieszablonowe instrumentarium procesu twórczego - sztuka może stanowić nie tylko źródło inspiracji, ale także realną przestrzeń kreowania nowych pomysłów i rozwiązywania problemów." - napisała we wprowadzeniu redaktor naukowa książki, Agnieszka Wojtczuk-Turek. I to właśnie ukazaniu niezliczonych możliwości korzystania z kreatywności służą rozmaite studia przypadków przedstawione w poszczególnych rozdziałach (…). Przykłady są nie tylko przeróżne,na dodatek ich świeżość spojrzenia czy interpretacji jest odmienna. W książce omówione są zagadnienia takie jak: partnerstwo kreatywne, CSR, wpływ designu na budzenie emocji klientów - Experience Economy,, a także inne, niedużo do tej pory niewiele eksplorowane, zagadnienia. Publikacją powinni zainteresować się badacze zajmujący się teorią i praktyką zarządzania w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań oraz badaniami z zakresu przywództwa. Książka będzie ponadto pożądaną literaturą uzupełniającą dla studentów wszystkich poziomów, wraz z doktorantami, zgłębiającymi ekonomiczne i zarządcze konteksty kultury.
Prof. Zw. Dr hab. Dorota Ilczuk

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301208219
  • Oprawa

    Twarda
  • Autor

    Agnieszka wojtczuk-turek
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    314
  • Rok wydania

    2019
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Sztuka dla biznesu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    65,48 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 65,48 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Sztuka dla biznesu wspieranie kreatywności w organizacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia