Zdjęcia produktu


E-commerce. strategia, zarządzanie, finanse - justyna skorupska (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2022 / 150 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Justyna Skorupska / miękka / 9788301194789)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

62,99 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 62,99 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu E-commerce. strategia, zarządzanie, finanse - justyna...

Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie i mieści pełen cykl: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce.

Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o użyteczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest ponadto cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.

perfekcyjne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu.

znacznym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania nieszablonowych wartości dla klienta, a także stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania.

Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online i budowanie skutecznych i dobrych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, lecz szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego cyklu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem.

Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują komponenty budowania dynamicznych modeli e-commerce.

Jacek Kotarbiński Informacja o autorze/ redaktorze: Justyna Skorupska ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe z obszaru IT i zarządzania biznesowego. Wykładowca akademicki z zakresu e-commerce. Członek Rady ds.

Cyfryzacji powołana przez Ministra Cyfryzacji w listopadzie 2016 r., przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej I i II kadencji, Head of Business Consulting w e-point SA. Aktywnie reprezentuje i wspiera interesy gospodarcze firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce.

Zaangażowana jest też w prace zespołów międzynarodowych w ramach realizacji wspólnej polityki rozwoju Gospodarki Elektronicznej E-commerce Europe.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301194789
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Justyna skorupska
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    150
  • Rok wydania

    2022
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse (sklep TaniaKsiazka.pl)
    62,99 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 62,99 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla E-commerce. strategia, zarządzanie, finanse - justyna skorupska. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia