W książce,,Wprowadzanie innowacji od we wnętrzu" strateg i doradca Kaihan Krippendorff rozprawia się z jednym z największych współczesnych mitów biznesowych, dając ważną lekcję innowatorom i liderom.
Ujawnia, jak niemało spośród najbardziej zasadniczych wytworów dzisiejszego świata jest dziełem pełnych pasji prekursorskich pracowników. Gdybyśmy zdali się wyłącznie na działających na własną rękę przedsiębiorców nie mielibyśmy teraz telefonów komórkowych, komputerów osobistych ani e-maili.
Na podstawie informacji uzyskanych z ponad 150 wywiadów z wewnętrznymi innowatorami i wiodącymi ekspertami, wniosków z najświeższych badań oraz obserwacji z firm odnoszących dziś największe sukcesy - od Tenceta i Amazona po Mastercard i Starbucksa - Kaihan Krippendorff stworzył podręcznik strategiczny w którym krok po kroku wykłada jak odblokować wewnętrzne innowacje.
ukazuje mapę blokad, które stają na przeszkodzie próbom wprowadzania od środka rewolucyjnych zmian i dostarcza narzędzi, które pozwalają je usunąć, szczegółowo opisując w jaki sposób wizjonerscy liderzy mogą tworzyć wyspy wolności we wnętrzu organizacji, powalające aktywować istniejący w pracownikach potencjał i pokonać startupy w ich własnej grze.,,Wprowadzanie innowacji od wewnątrz" to ergonomiczny i inspirujący przewodnik przywództwa na każdym poziomie, dla tych którzy chcą się realizować zmieniając świat, bez konieczności rezygnowania w tym celu ze swej pracy.
Kaihan Krippendorff jest założycielem producenta doradztwa nowoczesnego,,Outthinker", a także sieci,,Outthinker Strategy Network", globalnej społeczności liderów strategii biznesowych angażujących się w to, żeby lepiej od innych radzić sobie z pojawiającymi się w szybkim tempie radykalnymi zmianami.
Uznawany przez Thinkers50 za jednego z najważniejszych nowych/wschodzących myślicieli biznesowych, na których warto zwracać uwagę, jest mistrzowskim mówcą, a także autorem wielu książek na temat strategii biznesowych, w tym pozycji,,Outthink the Competition: How a New Generation of Strategists Sees Options Others Ignore (2011)".
Były consultant McKinsey, doradca strategiczny wielu wiodących korporacji. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Wprowadzanie innowacji od wewnątrz. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.