Jak stworzyć wizerunek lidera$238 Lider, przywódca, rekin biznesu - jak sprawić, aby otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało$239 To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swej najnowszej książce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej.
rezultatem są niezwykłe lekcje tworzenia osobistej producenta. O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej marki.
idealnie wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Jacek Santorski, Joanna Przetakiwicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski - z którymi w książce Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego rozmawia Aleksandra Ślifirska.
Bohaterowie książki nie udzielają rad ex catedra, nie robi tego także sama autorka. Czytelnik zainspirowany lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. Na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny fason komunikacji w biznesie.
To poszukiwanie własnego stylu to Communication Quest - autorski program budowania wizerunku dla biznesowych przywódców, który bliżej przedstawiony jest w książce. Naprzeciw czytelnikom wychodzi funkcjonalna struktura publikacji.
Na marginesach znajdują się przypisy z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji, a także pozwalają rozwijać potężne umiejętności. W dodatku liczne schematy oraz ilustracje pomagają czytelnikowi zrozumieć oraz zapamiętać jej esencję.
Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów. Firma osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom.
producenta osobiste - stają się współcześnie niemal pożądane. W trakcie programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego.
Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie$240 Jako trener komunikacji medialnej - zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego$241 Bo kiedy pada optymalne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się w odpowiedź, uzyskuję nadzwyczajny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Rekiny biznesu w mediach. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.