Zdjęcia produktu


Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (MT Biznes)

(2018 / 578 / MT Biznes / Jeffrey K. Liker / miękka / 9788380873629)
Biznes, ekonomia MT Biznes
Dostepność na dzień 03.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

89,46 zł
Sklep Empik
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 89,46 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey...

ŚWIATOWEJ SŁAWY EKSPERT Z ZAKRESU LEAN, AUTOR LICZNYCH BESTSELLERÓW, ukazuje FIRMOM USŁUGOWYM, W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ LEAN, zwiększYĆ SWOJĄ WARTOŚĆ I POPRAWIĆ WYNIKI FINANSOWE, KORZYSTAJĄC Z DOŚWIADCZEŃ TOYOTY.
Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, demonstrująca użycie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej kolekcji książek o Drodze Toyoty w branżach, w których o sukcesie decyduje jakość usług. Jeff Liker i Karyn Ross pokazują, w jaki sposób rozwijać praktyki Lean w firmie usługowej przy użyciu popularnego modelu 4P. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem, menedżerem, konsultantem, czy pracownikiem pierwszej linii, mającym bezpośredni kontakt z klientem każdego dnia, dowiesz się, w jaki sposób czerpać korzyści wynikające z Lean.
Niniejsza książka jest przewodnikiem, która pozwoli zrozumieć Lean i poznać zasady, praktyki oraz narzędzia służące rozwijaniu ludzi i procesów w sposób, który pozytywnie zaskoczy wszelkich twoich kupujących. Te sprawdzone techniki mają na celu pomóc w ciągłym doskonaleniu twoich usług i operacji oraz stałym rozszerzaniu wartości dostarczanej dla konsumentów. Fascynujące analizy przypadków firm usługowych z wielu rozmaitych branż, takich jak służba zdrowia, ubezpieczenia, usługi finansowe czy telekomunikacja, które odnoszą sukcesy dzięki Lean, jasno dowodzą, że zasady i praktyki Lean działają jednakowo w usługach, jak i w tworzeniu. Swoimi przemyśleniami dzielą się pionierzy we wprowadzaniu Lean w usługach, a więc pomiędzy innymi takie marki, jak ThedaCare, Elisa, Menlo Innovations czy Zingerman’s Mail Order.
Droga Toyoty do doskonałości w usługach pomoże ci: dogłębnie zrozumieć, czym Lean jest i czym nie jest, nauczyć się stosować Lean jako metodę ciągłego ułatwiania i uzyskiwania lepszych wyników, skupić się na zrozumieniu klientów i zaspokajaniu ich potrzeb, rozwijać swych ludzi i pomagać im zrealizować ich pełny potencjał. Opierając się na własnych badaniach i rzeczywistych przykładach, ta książka zainspiruje cię do świeżego spojrzenia na swoją organizację i pokaże, w jaki sposób możesz wykorzystać Lean jako źródło przewagi konkurencyjnej.
***
Dr Jeffrey K. Liker jest profesorem na wydziale Industrial and Operations Engineering na University of Michigan, a także prezesem producenta doradczej Liker Lean Advisors. Jest autorem międzynarodowego bestsellera Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata i współautorem ośmiu innych książek na temat Toyoty, w tym także Droga Toyoty do Lean Leadership. Za swoje artykuły i książki zdobył w sumie 12 prestiżowych nagród Shingo. W 2012 roku trafił do Galerii Sław stowarzyszenia Association of Manufacturing, a w 2016 roku został zaproszony do uczestnictwa w pracach Shingo Academy. Liker wraz z żoną i dziećmi mieszka w Ann Arbor, w stanie Michigan.
Karyn Ross jest konsultantką Lean i coachem menedżerskim skoncentrowanym na transformacji kulturowej w firmach z branży usługowej. Współpracowała z takimi firmami, jak Paychex, PrimePay, Zurich Insurance i National Taxi Limo, pomagając im zbudować kulturę sprzyjającą rozwiązywaniu problemów, a także upraszczaniu praktyk biznesowych. Regularnie pisze na blogu Lean Leadership Ways Industry Week Blog, a artykuły jej autorstwa ukazywały się także na łamach magazynów „The Lean Management Journal", a także „Industrial Engineer". Ross mieszka w Naperville, w stanie Illinois.

Podtytuł: Jak rozwijać lean w firmie usługowej
Tytuł oryginału: The Toyota Way to Service Excellence. Learn transformation in service organizations
ISBN: 9788380873629
Kod paskowy: 9788380873629
Autorzy: Liker Jeffrey K., Ross Karyn
Tłumaczenie: Kowalczyk Marcin
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 30294
liczba stron: 578
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 32
Waga: 0.88
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    MT Biznes
  • ISBN

    9788380873629
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Jeffrey k. liker
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    578
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Droga Toyoty do doskonałości w usługach (sklep Empik)
    89,46 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 89,46 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia