Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wydajność, wystawiają dobrych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów.
Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, lecz niesamowicie realistyczna opowieść.Jest to historia Jude’a Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który rozpoczyna własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najistotniej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego kupujący.
Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie przełomową metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w przezroczystość i współpracę..TYDZIEŃ. Właśnie tyle czasu Jude miał na przygotowanie się do kolejnego seminarium, które tym razem miał poprowadzić w szpitalu dziecięcym.
Obsesyjnie pragnął dowiedzieć się, czym jest silos, więc czytał wszystko na temat polityki organizacyjnej, co tylko wpadło mu w ręce..Ale bez względu na to, ile by przeczytał, nie udałoby mu się znaleźć odpowiedzi w żadnej książce.
Miał ją poznać w dużo bardziej zdumiewający sposób, niżeli kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić..– fragment książkiNajnowsza opowieść Lencioniego jest równocześnie funkcjonalna, jak i wciągająca. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny albo doświadczył na własnej skórze absurdalnej polityki instytucjonalnej.O AUTORZEPATRICK LENCIONI jest założycielem i prezesem The Table Group – producenta doradczej do spraw zarządzania specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających i kulturze organizacyjnej.
Lencioni, konsultant i prelegent, pracował z tysiącami menedżerów wysokiego szczebla równocześnie w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500, jak i w młodych firmach zajmujących się nowoczesnymi technologiami, a także z kierownikami wydziałów na uniwersytetach i w organizacjach non profit.
Napisał pięć znanych w USA książek, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, bestseller „New York Timesa".OPINIEPrzenikliwe i odkrywcze spojrzenie na to, jak w przedsiębiorstwach można zlokalizować wewnętrzne konflikty i im zaradzić.
fason pisania Patricka jest ciepły i przystępny, a prezentowane porady rozsądne.- Michael A. George, dyrektor do spraw marketingu w Dell Inc.Teoria Lencioniego na temat współdziałania jest prosta i efektywna.
Odnosi się do każdej instytucji i znacznej, i drobnej.- Gary C. Kelly, wiceprezes i dyrektor generalny Southwest Airlines Co.Lencioni to mistrz budowania autentycznej i rzeczowej współpracy w ramach firmy. Stosujemy się do jego zasad, żeby zmobilizować ludzi do tworzenia globalnej firmy.
pokaźne brawa od całego naszego zespołu.- Brian Scudamore, założyciel i dyrektor generalny I-800-GOT-JUNK Tytuł Walka o wewnętrzne wpływy w firmie Autor Patrick Lencioni Tłumacz Urszula Zinserling Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788377460764 ISBN 9788377460764 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 194 Format 14.5x21.7x1.9 cm Rok wydania 2011 Oprawa Twarda Waga 0.378 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Walka o wewnętrzne wpływy w firmie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.