Zdjęcia produktu


Właściwe słowa. co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - phil m. jones (MT Biznes)

(148 / MT BIZNES / Jones Phil M. / 9788380878570)
Biznes, ekonomia MT Biznes
Dostepność na dzień 04.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

35,26 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 35,26 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Właściwe słowa. co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła...

"Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy usunąć ze swego prywatnego i zawodowego słownika.

Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak mało osób potrafi nimi władać z rozmysłem. Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones prezentuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji.

Bazując na latach wydajnych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych, a także szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy.

Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy efektywności prostych technik językowych i proponuje jasne przykłady ich wykorzystania w rozmaitych sytuacjach. Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak: prowadzić rozmowę,polikwidować ryzyko odmowy albo odrzucenia, równocześnie powiększając komfort rozmówcy, zastosować uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę, unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” za pomocą prostych pytań otwartych, kreować zaufanie i koleżeńskie więzi przez wykorzystywanie porównań, umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.

Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – wydajna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć,na dodatek opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co z tego wynika, osiągnąć sukces w biznesie.

*** Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym.

Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition Jeśli chcesz, by twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje warunki, moja rada posiada się w tych trzech magicznych słowach: „zakup tę książkę!”.

Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić genialne pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi i motywować ich do działania. Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds.

wizerunku korporacyjnego Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam konkretne narzędzia w postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób.

To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia. Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com Jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak wydajne lekcje.

Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak {pomocn|przydatn)a. John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing *** Phil M.

Jones jest autorem bestsellerów i jednym z najbardziej cenionych trenerów sprzedaży na świecie. W jego szkoleniach poświęconych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udział ponad dwa miliony osób na pięciu kontynentach i w ponad pięćdziesięciu krajach, w tym przedstawiciele największych światowych marek.

W 2013 roku Philip M. Jones został najmłodszym w historii zdobywcą nagrody BESMA (British Excellence in Sales and Marketing Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Życie dzieli między Londynem a Nowym Jorkiem."

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    MT Biznes
  • ISBN

    9788380878570
  • Autor

    Jones phil m.
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    148
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    35,26 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie (sklep Empik)
    39,90 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 35,26 zł do 39,90 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Właściwe słowa. co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - phil m. jones. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia