To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego i jakościowego w sposób kompleksowy ukazuje teoretyczne zagadnienia obsługi klienta.
Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i przypasować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i pragnień.
Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie.
Mogą w dodatku wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia na których wykładane są m.in.
przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi. W książce znajdujemy (...) poprawnie umotywowaną naukowo narrację o charakterze aplikacyjnym.
(...) Publikacja ma walory jednocześnie dydaktyczno-naukowe, jak i użyteczne. Może posiadać zastosowanie jednocześnie w procesie nauczania (studia wyższe, kursy zwiększenia kwalifikacji, studia podyplomowe oraz w mniejszym zakresie - szkoły przeciętne kształcące w obszarze zarządzania marketingowców i logistyków), jak jeszcze w pracy zawodowej.
nad wyraz może być {pomocn|przydatn)a w sytuacjach w których należy dokonać oceny poziomu świadczonej obsługi logistycznej bądź zaprojektowania takiej obsługi. Z recenzji prof. Dr. Hab. Inż.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Logistyczna obsługa klienta,100KS (8615384). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.