Zdjęcia produktu


Marketing Podręcznik akademicki (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2022 / 726 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Eugeniusz Michalski / miękka / 9788301194338)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 29.01.2025: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

109,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 109,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing Podręcznik akademicki

nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.
Publikacja pokazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Posiada indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku.
Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami, a także marketing międzynarodowy.
Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
widoczną cechą podręcznika jest połączenie komponentów „tradycyjnego" marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje ( ) aspekty użyteczne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne niepowtarzalne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit i rynki międzynarodowe. Marketing rozpatrywany jest z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. ( ) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case’y i zadania do wykonania przez czytelnika.
prof. Zw. Dr hab. Marek Prymon
Prof. Dr hab. Eugeniusz Michalski, kierownik Katedry Zarządzania, Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych.

ISBN: 9788301194338
Kod paskowy: 9788301194338
Autorzy: Michalski Eugeniusz
Wydanie: 2
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
liczba stron: 726
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 38
Waga: 1.15
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301194338
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Eugeniusz michalski
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    726
  • Rok wydania

    2022
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing. Podręcznik akademicki (sklep TaniaKsiazka.pl)
    109,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 109,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing Podręcznik akademicki. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia