Zdjęcia produktu


BADANIA MARKETINGOWE METODY TECHNIKI I OBSZARY APLIKACJI NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU - OPRACOWANIE ZBIOROWE (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2016 / 605 / Wydawnictwo Naukowe Pwn / praca zbiorowa / miękka / 9788301187712)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

108,99 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 108,99 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu BADANIA MARKETINGOWE METODY TECHNIKI I OBSZARY APLIKACJI...

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały cykl badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych przypasowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają zastosowaneczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową i w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad wydajnością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najmocniej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła danych, metody i techniki badań ( ). Atrakcyjnie przypasowane przykłady niezwykle korzystnie pokazują specyfikę i zastosowaneczność wykorzystywanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. Z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta oraz pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie progresywnych rozwiązań metodycznych z użyciem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze przypasowanych metod jakościowych i ilościowych. Publikację eksponuje kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a świetnym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i kupujących.
Z recenzji prof. Dr hab. Józefa Garczarczyka

ISBN: 9788301187712
Kod paskowy: 9788301187712
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 605
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 45
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301187712
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Praca zbiorowa
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    605
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku (sklep TaniaKsiazka.pl)
    108,99 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 108,99 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla BADANIA MARKETINGOWE METODY TECHNIKI I OBSZARY APLIKACJI NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU - OPRACOWANIE ZBIOROWE. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia