Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały cykl badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych przypasowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają zastosowaneczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową i w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad wydajnością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najmocniej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła danych, metody i techniki badań ( ). Atrakcyjnie przypasowane przykłady niezwykle korzystnie pokazują specyfikę i zastosowaneczność wykorzystywanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. Z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta oraz pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie progresywnych rozwiązań metodycznych z użyciem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze przypasowanych metod jakościowych i ilościowych. Publikację eksponuje kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a świetnym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i kupujących.
Z recenzji prof. Dr hab. Józefa Garczarczyka
ISBN: 9788301187712
Kod paskowy: 9788301187712
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 605
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 45
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla BADANIA MARKETINGOWE METODY TECHNIKI I OBSZARY APLIKACJI NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU - OPRACOWANIE ZBIOROWE. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.