Zdjęcia produktu


Marketing doświadczeń (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2013 / 192 / WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN / Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka / miękka / 9788301174293)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

59,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 59,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing doświadczeń

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyszczególnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego,produkt będzie ergonomiczny i wysokiej jakości, ale także iż zapewni mu adekwatne doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem,w dodatku z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak potężnie klienci pożądają towaru lub usługi solidnej firmy, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży. W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, , a także korzyści, które marka może osiągnąć. Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów, a także kadry kierowniczej. Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu i z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.
  • Autorzy: Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka
  • Ciężar: 0,32
  • Format: 16.8x23.8
  • ISBN: 9788301174293
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20411
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 192
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Rok wydania: 2019
  • Rok wydania: 2013
  • wariant publikacji: KS
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Wysokość: 10

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301174293
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Dziewanowska katarzyna, kacprzak agnieszka
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    192
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing doświadczeń (sklep TaniaKsiazka.pl)
    59,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 59,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing doświadczeń. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia