Zdjęcia produktu


Marketing doświadczeń (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2013 / 192 / WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN / Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka / miękka / 9788301174293)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 19.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

59,00 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 59,00 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing doświadczeń

W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyszczególnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego,produkt będzie ergonomiczny i wysokiej jakości, ale także iż zapewni mu adekwatne doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem,w dodatku z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców. Pozytywne nastawienie wpływa na to, jak potężnie klienci pożądają towaru lub usługi solidnej firmy, co z kolei przekłada się na możliwość osiągania wyższej marży. W prezentowanej publikacji Autorki przybliżają Czytelnikowi koncepcje marketingu doświadczeń. Korzystając z przykładów takich marek jak np. Apple, wyjaśniają jego mechanizm, , a także korzyści, które marka może osiągnąć. Książka może się stać źródłem inspiracji dla pracowników działów marketingu, promocji, agencji kreatywnych, product managerów, brand managerów, a także kadry kierowniczej. Dr Katarzyna Dziewanowska i dr Agnieszka Kacprzak wykładają na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Zarządzania i są związane z Katedrą Marketingu i z Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.
  • Autorzy: Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka
  • Ciężar: 0,32
  • Format: 16.8x23.8
  • ISBN: 9788301174293
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20411
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 192
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Rok wydania: 2019
  • Rok wydania: 2013
  • wariant publikacji: KS
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Wysokość: 10

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301174293
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Dziewanowska katarzyna, kacprzak agnieszka
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    192
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing doświadczeń (sklep TaniaKsiazka.pl)
    59,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 59,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing doświadczeń. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Audyt. zbiór zadań do rewizji finansowej

    Zobacz w sklepie Audyt. zbiór zadań do rewizji finansowej
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    ,,Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej" to aktualna i nad wyraz cenna publikacja z zakresu rewizji finansowej, która jest efektem zawodowych...
    73,53 zł
  • Bezwarunkowy dochód podstawowy - Maciej Szlinder

    Zobacz w sklepie Bezwarunkowy dochód podstawowy - Maciej Szlinder
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    Co zrobisz, jeśli nie będziesz musiał martwić się o czynsz$125 Kiedy będziesz mogła wybrać najlepszą ofertę pracy, a nie taką, na którą musisz...
    71,10 zł
  • Wydawnictwo naukowe pwn Turystyka w badaniach ekonomicznych

    Zobacz w sklepie Wydawnictwo naukowe pwn Turystyka w badaniach ekonomicznych
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    Praca jest przeglądem zainteresowań badawczych i zrealizowanych badań dotyczących szerszego spektrum ekonomicznych problemów turystyki. Nie ma...
    64,00 zł
  • Marketing doświadczeń

    Zobacz w sklepie Marketing doświadczeń
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością...
    59,00 zł
  • Wydawnictwo naukowe pwn Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - kazimierz szatkowski

    Zobacz w sklepie Wydawnictwo naukowe pwn Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - kazimierz szatkowski
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    Podręcznik całkowicie porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami technologiczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. Modele działalności...
    89,00 zł
  • Wydawnictwo naukowe pwn Zasady rachunkowości zarządczej

    Zobacz w sklepie Wydawnictwo naukowe pwn Zasady rachunkowości zarządczej
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    Podręcznik akademicki, w którym zostały przedstawione te wszystkie zagadnienia, które stanowią podstawową wiedzę z zakresu rachunkowości zarządczej....
    99,00 zł
  • Pieniądz kręci piłką - dostawa 0 zł Wydawnictwo naukowe pwn

    Zobacz w sklepie Pieniądz kręci piłką - dostawa 0 zł Wydawnictwo naukowe pwn
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    Piłkę nożną uprawia się w 208 krajach, jest ona sportem nr 1 w 93 krajach o łącznej ludności wynoszącej 2 mld i należy do trzech najpopularniejszych...
    76,70 zł
  • Logistyka w biznesie międzynarodowym,100KS (6778280)

    Zobacz w sklepie Logistyka w biznesie międzynarodowym,100KS (6778280)
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej.Jej celem jest ukazanie...
    53,10 zł
  • Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta

    Zobacz w sklepie Badanie rynku. jak zrozumieć konsumenta
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    "To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty,...
    218,98 zł
  • Cyfryzacja życia w erze Big Data. Człowiek, Biznes, Państwo - Jerzy Surma

    Zobacz w sklepie Cyfryzacja życia w erze Big Data. Człowiek, Biznes, Państwo - Jerzy Surma
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają,...
    44,10 zł
  • Państwo w gospodarce

    Zobacz w sklepie Państwo w gospodarce
    Wydawnictwo Naukowe PWN
    ,,Praca jest poświęcona poglądom wybranych przedstawicieli myśli ekonomicznej na wolność gospodarczą, a także rolę państwa w gospodarce. Podejmuje...
    66,99 zł
  • Wydawnictwo naukowe pwn Uwarunkowania innowacyjności polskich przedsiębiorstw

    Zobacz w sklepie Wydawnictwo naukowe pwn Uwarunkowania innowacyjności polskich przedsiębiorstw
    WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
    Głównym celem książki jest prezentacja stanu innowacyjności polskich przedsiębiorstw i wybranych uwarunkowań modelujących to zjawisko. Książka...
    69,00 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia