Zdjęcia produktu


Doskonałe public relations - jacek barlik (Poltext)

(2021 / 300 / Poltext / Jacek Barlik / miękka / 9788381751612)
Prawo, akty prawne Poltext
Dostepność na dzień 25.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

46,67 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 46,67 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Doskonałe public relations - jacek barlik

Monografia omawia popularną i stanowczo wpływową w dziedzinie PR teorię świetnego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii nadzwyczajnego public relations, a także prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii świetnego public relations.

Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię perfekcyjnego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najmocniej widoczne problemy i najciekawsze kontrowersje, a także debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations.

Pierwsza część książki opisuje paradygmat dyscypliny, porządkując sporo jej aspektów, w tym interdyscyplinarność i specyfikę public relations, a ponadto przystępnie i przejrzyście wskazuje na zawiłości i duży wokół PR.

Kolejne rozdziały w plastikowy sposób prezentują historię tworzenia się dyscypliny public relations i krytykę dotyczącą jej istoty, metodologii i przydatności. Dużo miejsca w książce zajmuje prezentacja krytycznego podejścia w PR do teorii Jamesa Gruniga.

W końcowej części książki autor demonstruje swoje rozważania o ewolucji teorii nadzwyczajnego public relations, formułując postulaty, które muszą być spełnione, by jej zasięg nie ograniczał się do branży public relations,rozszerzył się na inne obszary zarządzania – na poziomie ergonomicznego działania, szkolnictwa wyższego i prowadzonych badań naukowych.

Dzięki doświadczeniu autora jako menedżera, konsultanta i doradcy w dziedzinie public relations, a także wykładowcy akademickiego książka prezentuje znaczne spektrum poręcznego i teoretycznego spojrzenia na PR w jego współczesnym wydaniu.

Z książki skorzystają równocześnie specjaliści z branży PR, jak i studenci tej dziedziny i eksperci z zakresu komunikacji społecznej. *** Jacek Barlik - praktyk i badacz public relations, konsultant polskich i międzynarodowych firm, instytucji i organizacji, pracownik Wydziału Dziennikarstwa, danych i Bibliologii UW (od 2014 r.).

Doktor nauk humanistycznych, stypendysta Fulbrighta (University of Maryland at College Park, u prof. Jamesa Gruniga, 1994–1995), jedyny polski członek Public Relations Society of America (od 1999 r.). Uczestnik m.in.

kongresu ICA w Bostonie (2011) i konferencji BledCom (2018, 2019). Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (1994), członek Rady Etyki Public Relations (2008–2010). Publikacje m.in. W: „Corporate Communications: An International Journal”, „Studiach Medioznawczych”, „Zeszytach Prasoznawczych”, „Central European Journal of Communication”, rozdziały w publikacjach pod red.

J. Olędzkiego i R. Ławniczaka (w języku polskim i angielskim), autor książki Sztuka sprzedawania (Warszawa 1994). Tytuł genialne Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty Autor Jacek Barlik Wydawnictwo Poltext EAN 9788381751612 ISBN 9788381751612 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 300 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Prawo, akty prawne
  • Producent

    Poltext
  • ISBN

    9788381751612
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Jacek barlik
  • Wydawnictwo

    Poltext
  • Ilość stron

    300
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty (sklep TaniaKsiazka.pl)
    46,67 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 46,67 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Doskonałe public relations - jacek barlik. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Prawo, akty prawne