# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i posiadać poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, lecz najpierw nauczyć się widzieć. Poprzez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i sympatyków ze wszystkich środowisk, przez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym zestawie, skategoryzowanym w książce To jest marketing!. Istotą jego podejścia jest pokaźna idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swej marki, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych. Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię: - identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, - zdobywać zaufanie i przyzwolenie swego rynku, - przyjmować narrację już używaną poprzez twoich sympatyków, - jak znaleźć w sobie odwagę,produkować i rozładowywać napięcie, - a na ogół – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli zastosować dla osiągnięcia swych celów. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem znikomej marki, czy częścią obfitej korporacji, ani od tego, jaki towar lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, żeby w stanowczy sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum. *** Seth Godin jest autorem 18 międzynarodowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, najistotniejsze ogniwo i Potrząśnij pudełkiem. Książki te zostały przetłumaczone na 38 języków. Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo! i założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się również w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame). Więcej danych na sethgodin.com.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla To jest marketing nie zostaniesz zauważony dopóki nie nauczysz się widzieć. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.