Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść poprzez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i rozszerzać sprzedaż? Jak efektywnie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia, przedsiębiorcy, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej. Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysłu do jednostajnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i nieprzerwanie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami. O wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki i solidne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na sporo problemów, a także na fakt, iż nie wszystkim się udaje, a w każdym razie – iż sukces niekoniecznie nadchodzi ekspresowo bądź za pierwszym razem. Wszystko, co z perspektywy osoby zarządzającej jest pokaźne w rozwoju?rmy Linearna struktura książki i podział na poszczególne etapy rozwoju biznesu ułatwiają nawigację i odnalezienie się we właściwym momencie. Autor szczegółowo omawia najważniejsze obszary rozwoju producenta w podziale na takie płaszczyzny jak Biznes i organizacja, Ludzie, kupujący, Ty (jako właściciel i zarządzający), Marketing, a także Branża. Można książkę czytać od wybranego fragmentu, który czytelnika interesuje np. Ze względu na etap rozwoju producenta czysolidny problem zarządczy albo sprzedażowy. Dowiesz się z niej, które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie. Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy i zmienne potrzeby klientów, i jak produkować z nimi trwałe relacje. Autor podpowiada, jak tworzyć skuteczną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich i jak rozwijać kompetencje marketingowe producenta. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z problemami i odnajdywać w coraz bardziej złożonych warunkach działania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy. *** Grzegorz Krzemień - Od 1996 roku związany jest z branżą digitalową, jeden z jej pionierów w Polsce. Twórca i szef agencji GoldenSubmarine, jednej z największych spomiędzy niezależnych agencji na rynku. Absolwent AGH Krakowie i SGH w Warszawie (studia doktoranckie). Marka, którą stworzył i którą kieruje, trzykrotnie uzyskała tytuł Agencji Interaktywnej Roku – w tym, jako jedyna w Polsce, dwa razy z rzędu (2017 i 2018) – przyznawany na podstawie wyników finansowych i badań satysfakcji klientów. GoldenSubmarine ma na koncie także wyróżnienia „Zaufanie Roku" („Press", 2016), „Wynik roku" („Press", 2017), i „Partner na Lata" („M&MP", 2016). W 2018 roku Grzegorz Krzemień otrzymał tytuł Człowieka roku za całokształt dotychczasowych dokonań, przyznany poprzez IAB Polska. Wcześniej, w roku 2017, otrzymał wyróżnienie AdMan redakcji magazynu „Press". Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji certyfikatu Dimaq. Współautor podręcznika „E-marketing" (2018) i autor poradnika menedżera „Serwis firmowy" (Warszawa 2009). Jest wykładowcą Akademii im. Leona Koźmińskiego, a także jurorem konkursów reklamowych w Polsce. Twórca firmowego bloga: blog.goldensubmarine.com, który rozwija od lat.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Własna firma krok po kroku działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.