Mit przedsiebiorczosci to mit, w ktory wierzy wiekszosc ludzi zakladajacych male producenta. To tragiczne w skutkach ludzenie sie, ze jesli ktos zna sie na pracy technicznej w firmie, moze z powodzeniem prowadzic firme wykonujaca te prace.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakladaniu dzialalnosci gospodarczej.
Michael E. Gerber jest autorem modnej serii ksiazek biznesowych E-Myth. W tej ksiazce dzieli sie wnioskami plynacymi z wieloletniego doswiadczenia we wspolpracy z ponad dwudziestoma piecioma tysiacami malych przedsiebiorcow.
Gerber pokazuje, w jaki sposob bledne, lecz jakze powszechne zalozenia i wiedza techniczna przeszkadzaja w prowadzeniu wlasnej firmy.Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu zycia marki, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzalosci: swiatla w tunelu, ktore dane jest ujrzec tylko najlepszym.
pokazuje, jak zastosowac bogate doswiadczenie sieci franczyzowych w kazdym typie dzialalnosci (i niekoniecznie rozwijac firme na zasadzie franczyzy). Co najwazniejsze, Gerber uswiadamia, czym rozni sie praca nad wlasna marka od pracy we wlasnej firmie.Ta ksiazka pomoze ci rozwijac firme w sposob efektywny i pewny.Michael E.
Gerber jest zalozycielem i dyrektorem zarzadzajacym firmy E-Myth Worldwide z siedziba w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z ktorej uslug skorzystalo juz ponad 25 000 przedsiebiorcow. Jest autorem bestsellerow biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor i E-Myth Mastery.
Jego warsztaty i seminaria z przedsiebiorczosci przyciagaja tysiace wlascicieli i menedzerow malych firm na calym swiecie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Mit przedsiebiorczosci. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.