Oparty na badaniach funkcjonalny poradnik ukazujący, jak radzić sobie z nieprzystępnymi ludźmi w pracy Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów nieprzystępnych współpracowników. Prezentuje strategie, dzięki którym w konstruktywny sposób poradzisz sobie z niepewnym szefem, pasywno-zadziornym współpracownikiem, wszystkowiedzącym czy stronniczym kolegą. Wymienia w dodatku zasady, dzięki którym będziesz mógł w konstruktywny sposób przeformułować swoje relacje w pracy – bez względu na to, z kim jesteś skonfliktowany. Postępowanie w zgodzie z zasadami nie za każdym razem jest nieskomplikowane, ale Gallo pozwoli ci docenić znaczenie kluczowych elementów dobrych relacji, takich jak zrozumienie czy wsparcie, dzięki którym wytrwasz w swym postanowieniu – na własnych warunkach. Relacje między ludźmi w pracy bywają nieprzystępne. Stres, jaki powodują codzienne kontakty z niełatwymi osobami, osłabia twoją kreatywność i skuteczność, pogarsza zdolność do jasnego myślenia i podejmowania racjonalnych decyzji oraz powoduje, iż przestajesz się angażować. Może także doprowadzić do tego, iż zamiast spać, będziesz się zamartwiać, staniesz się wycofany lub zaczniesz reagować w sposób, którego później będziesz żałować. W książce odnajdziesz dużo chwilami żenujących przykładów zachowań zaczerpniętych z biurowej rzeczywistości oraz wyniki najnowszych badań behawioralnych i ergonomiczne wskazówki do użycia od razu. Z tym poradnikiem nauczysz się, jak radzić sobie z najtrudniejszymi relacjami w pracy i jednocześnie budować odporność w interakcjach międzyludzkich. „Ta książka udowadnia, że dobra współpraca jest możliwa – nawet z tym palantem, którego najchętniej widzielibyśmy w innej firmie". —DANIEL GOLEMAN, autor bestsellerów Inteligencja emocjonalna i Inteligencja społeczna „Wszyscy trafiamy do pracy z bagażem doświadczeń, który wpływa na nasz obraz samych siebie, na nasze zaufanie, komunikację i zarządzanie konfliktami. Książka Amy Gallo to zestaw potężnych porad, jak poruszać się po mętnych wodach relacji międzyludzkich w życiu zawodowym". —ESTHER PEREL, psychoterapeutka, autorka bestsellerów „New York Timesa" prowadzi podcasty pt. „Where Should We Begin?" i „How’s Work?" „dostępna, praktyczna książka o tym, jak radzić sobie z najtrudniejszymi współpracownikami i jak zmienić relacje z nimi w jedne z najcenniejszych w firmie". —ADAM GRANT, autor bestselleru „New York Timesa" pt. Leniwy umysł prowadzi podcast TED „WorkLife" W tej mądrej i opartej na gruntownych badaniach książce Amy Gallo produktywny i poręczny model radzenia sobie z nieprzystępnymi współpracownikami. Bez względu na to, jaka jest twoja sytuacja, ta książka pomoże ci poprawić relacje w zespole". —DANIEL H. PINK, autor bestsellerów „New York Timesa" pt. Żałować czy nie żałować?, Kiedy i Drive AMY GALLO jest redaktorką współpracującą z lubianym czasopismem „Harvard Business Review" oraz autorką książki pt. HBR Guide to Dealing with Conflict i współprowadzącą podcast HBR o nazwie „Women at Work". Jej artykuły ukazały się w dziesiątkach książek poświęconych inteligencji emocjonalnej, przekazywaniu i otrzymywaniu feedbacku, zarządzaniu czasem i przywództwu. Gallo, jako popularna prelegentka i facylitatorka, pomogła tysiącom liderów sprawniej radzić sobie z konfliktami i zarządzać złożoną dynamiką miejsca pracy. Ukończyła Uniwersytet Yale, a tytuł magistra uzyskała na Uniwersytecie Browna.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Upierdliwi współpracownicy. Jak się dogadać z szefem idiotą, pesymistycznym podwładnym czy wszechwiedzącym kolegą. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.