Masz gotowego eBooka i nie za niezwykle wiesz, jaki jest kolejny krok? Gdzie i jak sprzedawać eBooka? Jak promować eBooka poza social media, żeby dotrzeć do odbiorców? Jak budować swoją producenta przy pomocy eBooka i książki? Znalazłaś się na “bezludnej wyspie”, a chciałabyś dostać się na “wyspę sprzedawaj więcej”?
Może już próbowałaś promować eBooka i zrobiłaś kampanię sprzedażową, lecz coś poszło nie tak, jak się spodziewałaś i dzisiaj nie nad wyraz wierzysz w swój towar, choć miałaś nadzieję, że będzie źródłem dopełniającego dochodu?
Może napisałaś kilka eBooków, w planie masz kolejne i chcesz dowiedzieć się, jak one mogą dla Ciebie pracować przez cały czas?
A może jesteś już bestsellerową autorką? Wtedy również pamiętaj, że nadal są miliony czytelników, którzy o tobie nie słyszeli…
korzystnie, iż to czytasz - od dzisiaj wszystko może się zmienić, bo prawie codziennie słyszę to pytanie: "Jak promować eBOOKa i książkę?". Wraca do mnie jak bumerang.
Dlatego zebrałam w całość 150 prostych i GOTOWYCH do wykorzystania sposobów na promocję, które możesz zastosować już od zaraz i które możesz wykorzystać do powiększenia Twojej sprzedaży. Nauczę Cię prostych sposobów na to, jak łatwo i sprawnie można promować i sprzedawać eBooka, choćby gdy nie jesteś influencerem i nie masz szerokiej społeczności.
Forma rozbudowanej checklisty pomoże Ci krok po kroku działać. Nie musisz wdrażać wszelkich kroków naraz czy w określonej kolejności - to wszystko zależy od Ciebie, od tego, w którym miejscu jesteś dzisiaj. Stwórz z tych propozycji przemyślany plan i miksuj sposoby. Możesz je powtarzać i użyć do każdego Twojego towaru.
Zaplanuj marketing książki na bazie tych sposobów i zastanów się, jak przeprowadzić akcję promocyjną eBOOKa. Obierz cel, zacznij działać i bądź konsekwentna!
Jeśli wciąż nie wiesz:
- jak sprzedać swoją książkę
- jak sprzedawać produkty cyfrowe
- jak promować produkty cyfrowe
- jak i gdzie sprzedać eBooka
- jak sprzedawać więcej
- jak wypromować eBooka
- jak zarabiać dużo na eBooku
- jak przeprowadzić akcję promocyjną swojego eBooka
- jak stworzyć plan marketingowy dla ebooka
- jak reklamować ebooka nie tylko w social media
- jak znaleźć sposoby na dotarcie do pokaźniejszego grona czytelników bez social mediów
- jak i gdzie nawiązać współprace partnerskie
- jak efektywnie sprzedawać swego eBooka i książkę
I do tego zależy Ci na długoterminowej sprzedaży tysięcy egzemplarzy swej książki, to zapnij pasy i przygotuj się na pracę nad wdrożeniem wiedzy i treści, które tu znajdziesz. Nie obiecuję, że będzie łatwo, lecz będzie warto.
ale wyobraźmy sobie, że utknęłaś na “samotnej wyspie dla autorek” (i tak gratuluję, bo to wyspa, do której dociera statystycznie mniej niżeli 1% ludzi).
Chcesz dostać się na "wyspę sprzedawaj więcej”, ale - żeby się tam dostać - musisz zbudować most. W tym przypadku most to spójny plan sprzedaży książek i eBooków, przenoszący Cię z “samotnej wyspy dla autorek” na „wyspę sprzedawaj więcej”.
W tym miejscu większość popełnia błąd, bo próbują wszelkiego po trochu, by zobaczyć, co działa. Wynik? Kończą z na wpół zbudowanymi mostami, przeskakując od pomysłu do pomysłu, nigdy w pełni nie kończąc jednej rzeczy.
A może już tam byłaś? Utknęłaś na linii startu z dwudziestoma czy trzydziestoma w połowie zrealizowanymi pomysłami i poddajesz się, mówiąc sobie: „Wiedziałam... To nie działa”.
Nie trać więcej czasu na działanie na ślepo, na JEDEN magiczny pomysł, który da Ci duży wzrost sprzedaży, zacznij działać strategicznie. Skorzystaj z tej wiedzy, a jeśli wdrożysz te sposoby, efekty będą nieuniknione.
Nie czekaj. Stwórz z tych pomysłów jeden plan na pokaźny wzrost i długotrwałe działania. Dotrzyj na “wyspę sprzedawaj więcej”!.
Opinie
Eliza, ten eBook jest genialny! Napisany prostym językiem, wyjątkowo konkretny i dający tak dużo inspiracji na promocję, że każdy znajdzie sposób pasujący do jego książki /osobowości / zasobów. Widać ogrom Twojej wiedzy i doświadczenia.
Justyna Borzucka
Wśród 150 pomysłów na promocję ebooka, które podaje Eliza każdy odszuka dziesiątki, których realnie może użyć, a to przełoży się na dotarcie do czytelników i sprzedaż. Ten poradnik to skarbnica pomysłów - polecam i sama będę korzystać przy promocji mojej kolejnej książki i ebooka.
Magdalena V Pawłowska - pionierka tworzenia dochodowych kursów online, autorka biznesowych bestsellerów, przedsiębiorczyni
Z przyjemnością zapoznałam się z treścią e-booka Elizy, który został wydany w formie Checklisty. Jestem pewna, że brakuje na rynku właśnie takiej kompleksowej wiedzy na temat tego, jak wypromować swój e-book, a wskazówki które podaje Eliza są bezcenne dla twórców tego typu formatów. Każdy wyszuka coś dla siebie. Jest treściwie, merytorycznie i bardzo pomysłowo. Polecam!
Marta, Kapitan Statku St-38
Ebook Elizy jest bardzo prosty, co uważam za mega atut ��, bo po prostu jedziesz po kolei z patentami na promocję e-booka lub książki. Najmocniej spodobały mi się sposoby na wykorzystanie QR kodu, bo to mega użyteczna opcja jak złączyć online z offline!
Polecam ��
Erwin Gałan
Książka "Jak efektywnie wypromować ebooka i książkę" to obowiązkowa lektura, jeśli chcesz skutecznie sprzedawać swoje książki. To sporo nadzwyczajnych wskazówek, a mnóstwo z nich możesz ekspresowo i prosto wprowadzić w życie. To wielki plus. Nie musisz uczyć się nieprzystępnych strategii sprzedaży. Dostajesz do ręki gotowy plan działania.
Książkę czyta się nad wyraz szybko. To sama wiedza bez lania wody. Każdy punkt na liście to tak naprawdę checklista rzeczy, które koniecznie trzeba zrobić, by Twoja książka dotarła do szerokiego grona odbiorców.
Polecam tę książkę każdemu, kto chce sprzedawać więcej.
Dagmara Jankowska
przejrzysta forma ebooka ujęta w formie checklisty powoduje, że czyta się go ekspresowo i wygodnie. Nie wszystkie wskazówki dają się wykorzystać w każdej branży, ale jest ich w ebooku na tyle dużo, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Poza tym, w trakcie lektury bez wątpienia pobudzisz kreatywność i wpadniesz na kolejne pomysły. Szczególnie spodobał mi się pomysł z udostępnieniem na Spotify playlisty, przy której była pisana książka. Myślę, iż to świetny sposób szczególnie dla autorów kryminałów, aby jeszcze bardziej wciągnąć czytelnika w klimat powieści!:)
Marek Laskowski
O autorce
Cześć! Jestem Eliza. Ze mną możesz stworzyć, wydać i sprzedać swojego własnego eBooka albo książkę od A do Z. Wspieram autorów w sprzedaży, strategii i promocji. Pomagam im sprzedawać i zarabiać więcej, dzięki lejkom sprzedażowym w ich eBookach i książkach, a także dzięki sprzedaży i promocji w EMPIK i 1000 innych księgarniach (empik com, allegro, apple books, amazon i kilkaset innych).
Pokazuję, jak przy pomocy eBooków i książek zbudować producenta i rozwinąć biznes online. Szkolę, uczę, jestem prelegentką na konferencjach i warsztatach.
Jestem autorką "eBOOKa o eBOOKach. Jak napisać, wydać, sprzedać i wypromować eBooka z sukcesem", "150 sprytnych sposobów na promocję Twojego ebooka i ksiażki do użycie od zaraz” i innych produktów wspierających autorów w sprzedaży i promocji.
Stoję za wieloma książkami, eBookami, które odnajdziesz w EMPIK i innych księgarniach oraz za ich akcjami promocyjnymi. Twój eBook i książka również mogą tam być:-)
Kocham pisać i pracować przy dobrej kawie w Starbucks.
zobacz więcej na IG: @sprzedawaj_wiecej_
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jak skutecznie wypromować eBOOKa i książkę? 150 sprytnych sposobów (E-book). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.