W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują,znaczny odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy przeważnie towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które zapewniają odniesienie sukcesu w biznesie?
To świetny podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg wyraźnych kwestii, które wyjątkowo nieraz zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą równocześnie finansowania nowej marki, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji.
W tej książce między innymi:
- przedsiębiorczość: mity i fakty
- jak wybrać typ działalności i zapewnić jej finansowanie
- jak zacząć myśleć w sposób standardowy dla przedsiębiorcy
- realistyczny biznesplan
- tajniki sprawnej rekrutacji
- sprzedaż i marketing a zarządzanie rozwojem marki
Tajemnica sukcesu zawodowego: rób to, co powoduje Ci przyjemność!
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Przedsiębiorczość. jak założyć i rozwijać własną firmę. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.