Zdjęcia produktu


środowisko naturalne w strategiach przedsiębiorstw. perspektywa interesariuszy

(Politechnika Częstochowska / Oksana Seroka-Stolka / 9788371937958)
E-booki
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

9,90 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 9,90 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu środowisko naturalne w strategiach przedsiębiorstw....

Strategia zorientowana na ochronę środowiska jest nienaruszalną częścią społecznej odpowiedzialności biznesu i przyciąga zainteresowanie ze strony naukowców oraz praktyków, jednak właściwie bez skupiania się na samej odpowiedzialności przedsiębiorstw za środowisko naturalne i na tworzeniu konkurencyjnych strategii zorientowanych na ochronę środowiska.

Problem ten jest zatem ważną przesłanką podjęcia tematu publikacji. Wybór ścieżki strategicznej przedsiębiorstwa związanej z wymogimi ochrony środowiska jest silnie zdeterminowany wpływem presji interesariuszy, jednak w polskiej literaturze przedmiotu rzadko poddaje się analizie siłę, wariant i charakter oddziaływania interesariuszy z uwagi na reakcję strategiczną przedsiębiorstw wobec zagadnień środowiska naturalnego.

Istnieje zatem luka poznawcza w odniesieniu do niejednoznacznych wyników badań dotyczących nacisków interesariuszy w zakresie ochrony środowiska na strategie przedsiębiorstw. Niewystarczająco przeanalizowano jeszcze bezpośrednie i pośrednie powiązania między wielkością przedsiębiorstwa i typami strategii zorientowanych na ochronę środowiska i, jak dotąd, niewiele uwagi poświęcono badaniu efektów wynikających z relacji między strategią środowiskową a presją interesariuszy – i w tym aspekcie prezentowane wyniki badań wypełniają ową lukę.

W monografii sformułowano szereg hipotez badawczych, które następnie poddano weryfikacji. Opisano teoretyczne ramy zarządzania uwzględniające aspekty ochrony środowiska. Zwrócono uwagę na rolę strategicznych zdolności do zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw, dzięki którym istnieje możliwość równoważenia celów środowiskowych, ekonomicznych i społecznych, co na skutek czego prowadzić może do przewagi konkurencyjnej.

Następnie poruszono kwestie istoty, nośników i mechanizmów strategii zorientowanych na ochronę środowiska oraz zawarto empiryczną ocenę wpływu presji interesariuszy na typy strategii, a także efektów działalności przedsiębiorstwa wynikających z ich przyjęcia.

Monografię zakończono podsumowaniem, w którym sfomułowano wnioski wynikające z weryfikacji hipotez badawczych.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788371937958
  • Autor

    Oksana seroka-stolka
  • Wydawnictwo

    Politechnika częstochowska
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Środowisko naturalne w strategiach przedsiębiorstw. Perspektywa interesariuszy (sklep TaniaKsiazka.pl)
    9,90 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 9,90 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla środowisko naturalne w strategiach przedsiębiorstw. perspektywa interesariuszy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki