Zdjęcia produktu


Budowanie w wirtualnych społecznościach. wybrane przykłady z branży gier wideo

(Politechnika Częstochowska / Maciej D. Sobociński / 9788371938214)
E-booki
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

10,83 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 10,83 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Budowanie w wirtualnych społecznościach. wybrane przykłady...

Wirtualne społeczności stanowią znaczny element w branży gier wideo, a te, same w sobie, mogą stanowić dla nich „platformę". Na przestrzeni lat znaczenie wirtualnych społeczności w branży było coraz bardziej dostrzegalne: wykonano wirtualne fankluby, fora, na których omawiano tematy związane z grami, wymieniano się poradami i doświadczeniami.

Dzisiejsze tytuły, oprócz rywalizacji i kooperacji graczy, pozwalają na dzielenie się różnorodnymi rodzajami treści ze znajomymi, a funkcje społecznościowe stanowią integralny element współczesnych konsol. Głównym celem publikacji jest opracowanie modelu zaangażowania wirtualnych społeczności w cykl budowania firmy w branży gier wideo.

Dokonano analizy genezy zjawiska , a także zestawienia jej definicji. Przeprowadzono analizę literatury reprezentującej kolejne perspektywy badawcze ukierunkowane na firmę. Podjęto rozważania nad rozróżnieniem pojęć tworzenia, kształtowania i budowania oraz zarządzania marką w kontekście kapitału producenta.

Omówiono zjawisko wirtualnych społeczności producenta. Przeanalizowano ewolucję pojęcia społeczności i kategorię społeczności konsumpcji i społeczności firmy. Rozpatrzono rozwój zjawiska społeczności wirtualnych w perspektywie ideologii Web 2.0.

Omówiono na dodatek wskazywane w literaturze obszary oddziaływania poszczególnych rodzajów społeczności na funkcjonowanie przedsiębiorstw. Scharakteryzowano branżę gier video, przeważnie w oparciu o dane wtórne pochodzące z raportów i opracowań analityków rynku i literaturę branżową.

Przedstawiono strukturę branży, a także omówiono konwencjonalny układ relacji pomiędzy podmiotami w niej działającymi, jak na dodatek główne zmiany, jakie wystąpiły w branży w ostatnich latach, i potencjalne kierunki jej rozwoju.

Zaprezentowano przebieg konstrukcji modelu zaangażowania wirtualnych społeczności w proces budowania producenta. Praca w podsumowaniu mieści streszczenie przebiegu przeprowadzonych na potrzeby pracy badań i najważniejsze wnioski i spostrzeżenia.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788371938214
  • Autor

    Maciej d. sobociński
  • Wydawnictwo

    Politechnika częstochowska
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Budowanie marki w wirtualnych społecznościach. Wybrane przykłady z branży gier wideo (sklep TaniaKsiazka.pl)
    10,83 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 10,83 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Budowanie w wirtualnych społecznościach. wybrane przykłady z branży gier wideo. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki