Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o trudnej sztuce marketingu. Przede wszystkim dlatego, iż marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp technologiczny, rozwój mediów oraz ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami.
Narzędzia marketingowe z jednej strony pozwalają sprawnie komunikować się z odbiorcami, z drugiej zaś zezwalają na im przekazywanie danych zwrotnej. Pozwalają poznawać konsumentów i oferować im wartościowe produkty i usługi.
Coraz częściej umożliwiają także dbanie o dobro społeczne i sprzyjają ochronie środowiska. Naturalnie marketing ma także wady, gdyby jednak ich nie miał, nosiłby znamiona sztuczności. Czy marketing jest sztuką kreacji czy sztuką manipulacji? perfekcyjnym dzieckiem rynku czy nastawioną na zysk machiną wpływu na decyzje konsumentów? Przygotowując ten podręcznik, staraliśmy się spojrzeć na problem niezwykle szeroko, pokazać genezę marketingu, a także to, jak zmieniał się na przestrzeni lat, zwrócić uwagę na jego współczesne, często niekonwencjonalne, narzędzia, odnieść się do tego, jakie kreatywne rozwiązania ze sobą niesie, pokazać, iż kreacja ta oparta jest na przemyślanym zarządzaniu.
W książce umieszczono mnóstwo informacji poręcznych oraz ciekawostki związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw. Liczne odniesienia do literatury przedmiotu posiadają na celu spojrzenie na problem z rożnych punktów widzenia, aby pozycja stała się najszczególniej niebanalna dla Czytelnika aby przekazać istotę wiedzy na temat marketingu.
Z uwagi na to,mają Państwo przed sobą podręcznik akademicki, to znajdują się w nim także ważne definicje wraz z legendą oznajmiającą, na których stronach ich szukać.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.