Zdjęcia produktu


Marketing. sztuka konkurowania i współpracy

(2023 / Poltext / Lechosław Garbarski,Magdalena Krzyżanowska / 9788381755023)
E-booki
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

80,27 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 80,27 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing. sztuka konkurowania i współpracy

Podręcznik marketingu asygnowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu i dydaktyków szkół wyższych przeciętnych szkół ekonomicznych.

Podręcznik ukazuje typowo sposób kształtowania strategii marketingowej. Omówiono także zagadnienia związane ze używaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, a także zarządzaniem działalnością marketingową, efektywnością i wydajnością marketingu.

zawiera równocześnie wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem wielu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego).

Każdy rozdział gromadzi plastikowe wprowadzenie, kluczowe po-jęcia, znaczące tematy merytoryczne, praktyczny blok „Z praktyki rynkowej", moduł „Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych i zadania.

Podręcznik zawiera sporo tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w niebanalny sposób (student friendly). W przypisach znajdują się nawiązania do żargonowych określeń z dziedziny marketingu.

Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i niebanalnie opracowany podręcznik marketingu Oddajemy do rąk Czytelników podręcznik, który ukazuje współczesną koncepcję marketingu. Jej głównym założeniem jest zmienność warunków działania przedsiębiorstwa, w szczególności związana z postępem technologii, która przeobraża nie tylko narzędzia marketingu, lecz także modele biznesu i zasady funkcjonowania rynku.

Ze względu na to, że skala zmian jest niezwykle spora, przedsiębiorstwa muszą bezustannie się do nich adaptować. Wymaga to od nich jednocześnie umiejętności efektywnego konkurowania, jak i nawiązywania współpracy z innymi uczestnikami rynku.

Rolą marketingu staje się w takich warunkach stworzenie spójnej koncepcji działania, która uwzględnia te wyzwania. Z tego powodu tytuł naszego podręcznika to Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy.

Podręcznik kierujemy do Czytelników, którzy rozpoczynają studiowanie problematyki marketingowej oraz tych, którzy znając podstawy, chcą zrozumieć nowoczesne aspekty kształtowania strategii marketingowej, uwzględniające wirtualizację rynku.

Rozumiejąc funkcjonalne znaczenie marketingu, w podręczniku umieściliśmy niemało przykładów rynkowych, które stanowią uzupełnienie treści teoretycznych i usprawniają ich przyswojenie. Jesteśmy jednak przekonani, że sukces działań marketingowych zależy od wybitnych praktyków, dlatego poprosiliśmy ich o głos.

Naszą prośbę skierowaliśmy do menedżerów najwyższego szczebla, a także specjalistów posiadających wieloletnie doświadczenie w biznesie, którzy zechcieli podzielić się swoimi refleksjami na temat uwarunkowań wykorzystywania marketingu i jego prawidłowych praktyk.

Ich wypowiedzi zostały zamieszczone w sekcjach Zdaniem eksperta. Mamy nadzieję, iż podręcznik wprowadzi Czytelników w świat równocześnie teorii, jak i praktyki marketingu. Autorzy

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788381755023
  • Autor

    Lechosław garbarski,magdalena krzyżanowska
  • Wydawnictwo

    Poltext
  • Rok wydania

    2023
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy (sklep TaniaKsiazka.pl)
    80,27 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 80,27 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing. sztuka konkurowania i współpracy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki