Zdjęcia produktu


Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów

(Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego / Agnieszka Szymańska,Agnieszka Hess / 9788323391067)
E-booki
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

37,91 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 37,91 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie...

Książka jest efektem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etnicznych i religijnych w przeróżnych państwach członkowskich UE.

Publikacja wpisuje się w niemal nieobecny w Polsce trend opracowań metodologicznych dotyczących badań szczegółowych czy również zawężonych do potężnych obszarów tematycznych. W tym sensie mogłaby stanowić interesujące uzupełnienie idealnego tomu The Handbook of Comparative Communication Research (red.

F. Esser, T. Hanitzsch, Routledge, New York–London 2012). Książka Agnieszki Szymańskiej i Agnieszki Hess jest ważnym opracowaniem dla każdego, kto w swych planach naukowych zakłada realizację międzynarodowych badań porównawczych w zakresie nauki o mediach.

Z recenzji dr hab. Doroty Piontek, prof. UAM Agnieszka Szymańska, doktor, politolog i medioznawca, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ. Naukowo interesuje się międzynarodową komunikacją polityczną i komunikacją perswazyjną.

Do jej najważniejszych publikacji należą monografie: Medialne fiasko zjednoczenia? Media opiniotwórcze w przypadku przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia (2010), Pomost medialny.

Rola mediów w międzynarodowej komunikacji politycznej na przykładzie relacji polsko-niemieckich (2009, wspólnie z A. Hess). Agnieszka Hess, doktor habilitowany, politolog i medioznawca, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ.

Interesuje się mediami masowymi i ich społecznym oddziaływaniem oraz wzajemnymi relacjami instytucji w systemie demokratycznym. Jest autorką i współautorką wielu badań empirycznych dotyczących powyższych zagadnień.

Do jej najważniejszych publikacji należy książka Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce. Mediatyzacja i strategie komunikacyjne organizacji pozarządowych (2013).

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • ISBN

    9788323391067
  • Autor

    Agnieszka szymańska,agnieszka hess
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    37,91 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 37,91 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki