Zdjęcia produktu


Doskonałe public relations. teorie, kontrowersje, debaty, AZ#03FE9507EB/DL-ebwm/epub (Poltext)

(2020 / MT Biznes / Barlik Jacek / 9788381751629)
E-booki Poltext
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

49,02 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 49,02 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Doskonałe public relations. teorie, kontrowersje, debaty,...

Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię genialnego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: • eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations • eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii wyśmienitego public relations oraz • prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii świetnego public relations.

Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię znakomitego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najistotniej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations.

Pierwsza część książki opisuje paradygmat dyscypliny, porządkując sporo jej aspektów, w tym interdyscyplinarność i specyfikę public relations, a dodatkowo przystępnie i klarownie wskazuje na zawiłości i obfity wokół PR.

Kolejne rozdziały w plastikowy sposób prezentują historię tworzenia się dyscypliny public relations oraz krytykę dotyczącą jej istoty, metodologii i przydatności. Dużo miejsca w książce zajmuje prezentacja krytycznego podejścia w PR do teorii Jamesa Gruniga.

W końcowej części książki autor przedstawia swoje rozważania o ewolucji teorii wyśmienitego public relations, formułując postulaty, które muszą być spełnione, żeby jej zasięg nie ograniczał się do branży public relations,zwiększył się na inne obszary zarządzania – na poziomie ergonomicznego działania, szkolnictwa wyższego i prowadzonych badań naukowych.

Dzięki doświadczeniu autora jako menedżera, konsultanta i doradcy w dziedzinie public relations oraz wykładowcy akademickiego książka przedstawia duże spektrum funkcjonalnego i teoretycznego spojrzenia na PR w jego współczesnym wydaniu.

Z książki skorzystają równocześnie specjaliści z branży PR, jak i studenci tej dziedziny oraz eksperci z zakresu komunikacji społecznej. Monografia autorska dr. Jacka Barlika to wyjątkowo cenne na polskim rynku opracowanie jednej z typowo cytowanych w literaturze przedmiotu teorii – świetnego public relations Jamesa Gruniga – jak również konieczny i unikatowy w Polsce kompletny podręcznik public relations dla szkół wyższych.

Autor z jednej strony jest przenikliwym referentem teorii Gruniga, z drugiej strony z niezwykłą erudycją i w przystępny sposób przytacza szereg głosów krytycznych, polemicznych i równocześnie ubogacających tę teorię o świeże aspekty, z trzeciej zaś – w uniwersalny i użyteczny, a zarazem precyzyjny sposób, demonstruje interdyscyplinarność własnych badań, doświadczenie w ergonomicznych zastosowaniach analizowanej teorii, jej rozwinięcie o współczesne wyzwania dla PR, a także pogłębienie o jednoczesne doświadczenie praktyka i naukowca.

(…) Cennym elementem publikacji są zagadnienia wypunktowane na początku każdego z rozdziałów, patrzenie na informacje zagadnienie w możliwie najszerszy interdyscyplinarnie sposób, poukładanie treści w punkty oraz podpunkty porządkujące omawiane zagadnienia, niezwykle pomocne w dydaktyce pytania kontrolne, pokazujące obszerne doświadczenie autora w tej dziedzinie, a także ujęty bezpośrednio pod tekstem wykaz literatury odnoszącej się do omawianych treści.

Nie ma w tej książce niczego, co byłoby niepotrzebne, a synteza myśli pomaga w śledzeniu bieżącego wątku. (…) Książka jest szczególnie {pomocn|przydatn)ym kompendium dla badaczy na specjalności public relations, komunikacji politycznej, na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, zarządzanie informacją, relacjami, na socjologii, a także na psychologii społecznej.

Wiedza zawarta w książce przyda się również studentom do przygotowania prac dyplomowych oraz naukowcom przy tworzeniu projektów badawczych, a także praktykom w branży public relations w rozwiązywaniu sytuacji problemowych i dylematów w karierze zawodowej.

- fragment recenzji prof. UKSW dr hab. Moniki Marty Przybysz Byłem opiekunem Jacka Barlika, gdy jako stypendysta…

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Poltext
  • ISBN

    9788381751629
  • Autor

    Barlik jacek
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty (sklep TaniaKsiazka.pl)
    49,02 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 49,02 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Doskonałe public relations. teorie, kontrowersje, debaty, AZ#03FE9507EB/DL-ebwm/epub. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki