Standaryzowana praca menadżera to prawdziwa historia prawdziwej producenta opowiedziana poprzez jej właściciela i dyrektora generalnego Jima Lancastera. Na początku lat 90. Specjalnie powołane zespoły dokonały w niej błyskotliwych zmian – poprawiły przepływy, wyeliminowały produkcję w partiach i uwolniły miliony dolarów zamrożonych w zapasach.
Liderzy stali się mistrzami ciągłego doskonalenia. A jednak usprawnienia nie przełożyły się na wynik finansowy, a efekty kaizen okazały się nietrwałe.
Spodziewane rezultaty przyniósł dopiero system codziennego zarządzania i praca standaryzowana na każdym poziomie organizacji, także wśród ścisłego kierownictwa. Zespół uświadomił sobie, iż przed doskonaleniem procesów trzeba nauczyć się je utrzymywać.
Dzięki pomocy wieloletniego członka kierownictwa Toyoty i doświadczonego specjalisty Lean Jim i jego zespół odkryli, że procesy są delikatne jak zamki z piasku. Dzięki regularnemu utrzymywaniu i codziennemu zarządzaniu stają się jednak potężniejsze i elastyczniejsze, zapewniając konieczną podstawę trwałemu doskonaleniu. Po upływie blisko dekady od wprowadzenia nowego codziennego systemu zarządzania kierownictwo producenta jest oparte na pracy standaryzowanej, aby wspierać działalność produkcyjną. Kładzie nacisk na stabilizację i utrzymywanie procesów, a dopiero w dalszej kolejności na poszukiwanie stanowczych udoskonaleń. Dzięki temu niezmiennie utrzymuje pozycję lidera w swej branży.
Niniejsza książka pokazuje szczegółowy opis metody, którą menadżerowie mogą użyć z równym powodzeniem w każdej organizacji. Wprowadzenie codziennego zarządzania (ang. Daily management), standaryzacja pracy menadżerów i stała występowanie w miejscu tworzenia wartości (shopfloor management) są gwarancją oczekiwanych wyników w firmach zarówno produkcyjnych, jak i usługowych.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Standaryzowana praca menadżera. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.