Zdjęcia produktu


Projektowanie efektywnych szkoleń. learning battle cards (Wolters Kluwer Polska SA)

(Wolters Kluwer Polska SA / Małgorzata Czernecka,Sławomir Łais,Marek Hyla / 9788380924574)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

364,80 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 364,80 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Projektowanie efektywnych szkoleń. learning battle...

Tytuł Projektowanie produktywnych szkoleń. Learning Battle Cards Autorzy Marek Hyla, Sławomir Łais, Małgorzata Czernecka Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8092-457-4 seria Szkolenia - zestaw Rok wydania 2016 ilość stron 570 Format pdf Spis treści Przedmowa | str. 11
Jak czytać tę publikację | str. 13

Rozdział 1. Narodziny koncepcji Learning Battle Cards | str. 15

Rozdział 2. Wyzwania rozwojowe XXI wieku | str. 17
Nawyk uczenia się | str. 17
Symbioza pokoleń | str. 18
Atak klonów czy Drużyna Pierścienia? | str. 20
W sieci rozwoju | str. 21
Źródła wiedzy | str. 21
Mądrość tłumu | str. 22
Nie ma jednej drogi do celu | str. 23
Nauczanie a uczenie się | str. 23
Prosumer - daj mi się uczyć po swojemu | str. 24
Masowa personalizacja w uczeniu - sposób na indywidualizację rozwoju | str. 24
Ciągła adaptacja - agile w uczeniu | str. 25
Samodzielnie nie oznacza samotnie | str. 26
Praktyka na ogół | str. 26
Uczenie się przy okazji | str. 26
Świat jest grą | str. 27
Relacja uczący się - nauczyciel | str. 27
Big data | str. 27
Podsumowanie | str. 28

Rozdział 3. Koncepcja i talia Learning Battle Cards | str. 29
Cel | str. 29
Inspiracje | str. 29
Podejście | str. 30
Czym są Learning Battle Cards? | str. 31
Talia kart | str. 31
Struktura karty | str. 32
Konstelacje kart | str. 35
Sposoby pracy z kartami | str. 36
Karty szkoleniowe i karty wsparcia | str. 37
Trzy poziomy złożoności kart w pasie | str. 37

Rozdział 4. Metoda Learning Battle Cards | str. 41
Warstwy w metodzie LBC | str. 42
Analiza potrzeb rozwojowych | str. 43
Kształtowanie świadomości osoby szkolonej | str. 44
Transfer wiedzy | str. 45
Budowanie umiejętności | str. 47
Wpływanie na postawy | str. 48
Wdrożenie nowo nabytych umiejętności i wsparcie w tym procesie | str. 49
Pomiar rezultatów cyklu rozwojowego | str. 50
Podsumowanie | str. 51
Metoda LBC a inne praktyki projektowania procesów rozwojowych | str. 54
Przykład zastosowania metody LBC - analiza przypadku | str. 55
Tło | str. 55
Charakterystyka producenta | str. 56
Sytuacja przed realizacją projektu | str. 56
zapotrzebowania marki | str. 56
zaimplementowane rozwiązanie | str. 57
Szczegółowy opis modelu | str. 57
Trudności | str. 59
Wnioski i rezultaty | str. 60

Rozdział 5. Learning Battle Cards na tle innych podejść do procesów edukacyjnych i rozwojowych | str. 61
Andragogika a pedagogika | str. 61
LBC a andragogika i pedagogika | str. 62
Flow | str. 64
LBC a flow | str. 65
Dziewięć działań dydaktycznych według Roberta Gagnégo | str. 66
LBC a dziewięć działań dydaktycznych | str. 67
Facylitacja i próżniactwo społeczne | str. 68
LBC a facylitacja i próżniactwo społeczne | str. 69
Piramida Dale'a | str. 70
LBC a piramida Dale'a | str. 70
Brain rules | str. 72
LBC a brain rules | str. 73
Model ADDIE | str. 74
LBC a model ADDIE | str. 75
LBC jako inspiracja dla wybranych etapów modelu ADDIE | str. 76
proces Kolba | str. 76
LBC jako inspiracja do realizacji szkolenia opartego na cyklu Kolba | str. 78
Taksonomia Blooma | str. 79
LBC jako inspiracja do zastosowania taksonomii Blooma poprzez projektanta cyklu rozwojowego | str. 80

Rozdział 6. Gry w Learning Battle Cards | str. 82
Poznaj mnie | str. 82
Reguły gry | str. 82
Podpowiedzi | str. 83
Dobierany | str. 83
Reguły gry | str. 84
Podpowiedzi | str. 85
Bitwa | str. 85
Reguły gry | str. 85
Podpowiedzi | str. 86
Konstelacja | str. 87
Reguły gry | str. 87
Przyporządkowanie | str. 88
Reguły gry | str. 89

Dodatek 1. Karty w oczach praktyków - kompendium wiedzy | str. 91
Opiekunowie kart | str. 91
Forma współpracy | str. 91
Struktura opisów kart | str. 92
Metody pracy z opisami kart | str. 92
OCENA 360 stopni | str. 94
ARTYKUŁ | str. 97
ANIMACJA | str. 100
UCZENIE poprzez APP-LIKACJE | str. 103
RZECZYWISTOŚĆ rozszerzONA | str. 107
OCENA | str. 111
AUDIOKONFERENCJA | str. 115
KSIĄŻKA | str. 119
AUDIOBOOK | str. 124
DRUGI OBIEG TREŚCI | str. 127
MASYWNE dane | str. 130
E-BOOK | str. 134
BLOG | str. 138
BENCHMARKING | str. 143
TABLICA | str. 148
KONFERENCJA | str. 152
OPIEKOWANIE SIĘ TREŚCIĄ | str. 158
CERTYFIKACJA | str. 163
CHAT | str. 167
LISTA KONTROLNA | str. 171
COACHING | str. 174
SPOŁECZNOŚĆ PRAKTYKÓW | str. 177
REPOZYTORIUM TREŚCI | str. 181
ANALIZA PRZYPADKU | str. 185
DYSKUSJA | str. 188
DEMONSTRACJA | str. 191
MAPA ODKRYWCÓW | str. 194
HISTORIA MULTIMEDIALNA | str. 197
E-SZKOLENIE | str. 201
E-MAIL | str. 206
WYJAŚNIENIE | str. 211
EKSPERYMENTOWANIE | str. 214
EKSPONAT | str. 218
INFORMACJA ZWROTNA | str. 222
FACYLITACJA | str. 225
GRUPA FOKUSOWA | str. 228
GRA | str. 232
HIPERMEDIA | str. 236
INFOGRAFIKA | str. 240
KOMUNIKATOR | str. 243
WYWIAD | str. 247
ZADANIE WDROŻENIOWE | str. 252
SPOŁECZNE DZIENNIKARSTWO | str. 256
WSPARCIE STANOWISKOWE | str. 259
ROTACJA STANOWISK | str. 262
I POZIOM KIRKPATRICKA | str. 265
II POZIOM KIRKPATRICKA | str. 268
III POZIOM KIRKPATRICKA | str. 271
IV POZIOM KIRKPATRICKA | str. 275
PIGUŁKA WIEDZY | str. 279
WYKŁAD | str. 283
JEDZ I UCZ SIĘ | str. 287
FILM | str. 291
MIKROBLOG | str. 295
MENTORING | str. 299
MULTIMEDIA | str. 303
MAPA MYŚLI | str. 307
METAFORA | str. 311
enigmatyczny KLIENT | str. 315
BIULETYN | str. 320
NOTOWANIE | str. 324
OBSERWACJA | str. 328
OTWARTE TREŚCI | str. 332
WARSZTATY ON-LINE | str. 338
ĆWICZENIE | str. 342
UCZENIE PROJEKTOWE | str. 347
PODCAST | str. 351
ANKIETA | str. 355
PARTNERSKIE UCZENIE SIĘ | str. 358
PREZENTACJA | str. 363
QUIZ | str. 366
POWTARZANIE | str. 370
BADANIE | str. 373
REFLEKSJA | str. 377
ZWROT Z INWESTYCJI | str. 381
ODGRYWANIE ROLI | str. 384
SEMINARIUM | str. 388
SPOŁECZNOŚCIOWE OZNACZANIE | str. 393
SZKICOWANIE | str. 397
WYSZUKIWARKA | str. 401
METODA CIENIA | str. 405
SYMULACJA | str. 409
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE | str. 413
SIEĆ SPOŁECZNA | str. 416
DRUGI wyświetlacz | str. 423
HISTORIA | str. 428
STRESZCZENIE | str. 432
SONDAŻ | str. 436
WSPÓLNA PRZESTRZEŃ PRACY | str. 440
TUTORING | str. 444
ZADANIE ZESPOŁOWE | str. 448
UCZ NAUCZYCIELA | str. 452
FORUM DYSKUSYJNE | str. 455
TAGOWANIE | str. 459
SMS | str. 463
WYCIECZKA | str. 467
TEST | str. 471
WIRTUALNY AGENT | str. 476
wideoKONFERENCJA | str. 482
wideo NA ŻĄDANIE | str. 485
WIZUALIZACJA | str. 488
WIRTUALNY ŚWIAT | str. 492
WARSZTATY | str. 496
KONFERENCJA INTERNETOWA | str. 501
WEBINARIUM | str. 504
WIKI | str. 508
ZESZYT ĆWICZEŃ | str. 512
POSZUKIWANIE SKARBÓW | str. 515

Dodatek 2. Learning Battle Cards w praktyce - case studies | str. 519
Case study 1: Szkoła trenerów blended learningu Akademii TROP - jak przygotować trenera umiejętności "miękkich" w cywilizacji informacji | str. 520
Case study 2: Wdrożenie pakietu szkoleń on-boardingowych w wielkiej organizacji | str. 527
Case study 3: Bezpieczeństwo pracy kierowców w firmie CEMEX Polska | str. 532
Case study 4: Przygotowanie nauczycieli do wykorzystania e-learningu w praktyce szkolnej | str. 538
Case study 5: Wdrożenie Akademii Wiedzy w Firmie Produkcyjnej X | str. 543

Dodatek 3. Listy nazw form rozwojowych | str. 551
1. Lista nazw kart (form rozwojowych) opisanych w dodatku 1 | str. 553
2. Lista głównych polskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych ponadto 1 - w układzie alfabetycznym | str. 558
3. Lista angielskich nazw form rozwojowych (kart) opisanych dodatkowo 1 - w układzie alfabetycznym | str. 563

Podsumowanie | str. 569

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788380924574
  • Autor

    Małgorzata czernecka,sławomir łais,marek hyla
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska sa
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Projektowanie efektywnych szkoleń. Learning Battle Cards (sklep TaniaKsiazka.pl)
    364,80 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 364,80 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Projektowanie efektywnych szkoleń. learning battle cards. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki