Język niemiecki - Poziom B2 – C1 Tematem książki jest postępowA korespondencja w niemieckim świecie biznesu – SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe itp. Zamiast tradycyjnych pism coraz powszechniej wysyłamy e-maile.
Wszechobecne stają się platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Nad wyraz popularne są także globalne sieci kontaktów typu LinkedIn. A pracując lub szukając pracy w międzynarodowej korporacji albo firmie, która ma międzynarodowe kontakty – warto umieć korzystać z tych wszelkich form komunikacji w języku niemieckim.
Właśnie w tej książce odnajdziemy bogaty zbiór praktycznych przykładów, jak DZIŚ prowadzić zawodową korespondencję elektroniczną. Powszechnie panuje opinia, iż z Niemcami „można się dogadać po angielsku”.
często faktycznie można. Lecz ta możliwość jest nagminnie przeceniana, bo marka niemiecka, mając do wyboru zagranicznego partnera biznesowego operującego niemieckim lub operującego tylko angielskim na ogół wybierze jednak tego, z którym porozumienie realne jest po niemiecku.
Ta książka jest dla Ciebie, jeśli: • pracujesz w polskiej lub niemieckiej firmie utrzymującej kontakty pisemne z krajami niemieckojęzycznymi • chcesz pracować w takiej firmie (j.w.) • pracujesz w Niemczech i masz do czynienia z korespondencją biznesową • chcesz pracować w takiej firmie (j.w.) • prowadzisz albo chcesz prowadzić interesy z Niemcami (zapytania, zamówienia, oferty, sprzedaż, dostawy itp.) • jeśli chcesz wygrać w konkurencji z koleżanką w biurze;) • interesujesz się całym spektrum postępowej komunikacji biznesowej (a więc także np.
facebookiem czy LinkedIn) • jesteś lektorem/lektorką niemieckiego posiadającą dorosłych uczniów (zwłaszcza Wirtschaftsdeutsch) • jesteś na poziomie niemieckiego przynajmniej B1 (albo wyższym) (ostatecznie A2 plus silna ambicja;)) odszukasz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji.
Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie stosowanego w biznesie niemieckiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Odszukasz spektrum tematów i słownictwa związanego z bankowością, księgowością, zarzadzaniem, handlem międzynarodowym, PR, reklamą i marketingiem, usługami finansowymi.
Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej z kontrahentami, którzy postrzegać będą Ciebie jako mistrzowskiego partnera w rozmowach handlowych. Agnieszka Drummer - tłumaczka i lektorka języka niemieckiego, autorka nowatorskiej koncepcji nauki języków obcych, a także bestsellerowych podręczników do niemieckiego.
Prowadzi bardzo popularną w Polsce stronę facebookową JĘZYK NIEMIECKI, liczącą ponad 220 tysięcy i blog poświęcony nauce niemieckiego i internetową szkołę języków obcych. Od 25 lat mieszka w Niemczech.
Uczy Polaków niemieckiego m.in. Poprzez internet. Richard Boehnke jest Niemcem, lektorem niemieckiego i równocześnie – biznesmenem, pracował m.in. W radzie zakładowej jednej z największych niemieckich firm (Kirch Media), był także dyrektorem firmy zajmującej się produkcją filmów i handlem prawami autorskimi.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku, AZ#59CFAE15EB/DL-ebwm/mobi. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.