Ten poradnik marketingowy jest unikatowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż całkowitą zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami potężnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem prezentuje świat i zachowania konsumenckie w świetle swych własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób.
Lekkie pióro powoduje, iż książkę ekspercką o obfitym nasyceniu danych me-rytorycznych czyta się chętnie jak powieść fabularną. Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak niemało informacji zawartych jest miedzy wersami, które uzupełniają to, co zostało napisane wprost. Dowiesz się m.in. Dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka, a także czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jed-nocześnie, autor udowodnił, że marketing jest potężniejszy aniżeli człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, iż można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, które budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, iż marketingoinformatyk nie istnieje oraz jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.
RECENZJE:
Jacek Kotarbiński: Marketing w 3 tygodnie" to w prosty i niebanalny sposób przekazany marketing na miękko. Książka potwierdza, że o ile łatwo uczyć się narzędzi marketingu o tyle żeby zrozumieć jego mechanizmy potrzeba wielu lat. Michał Rusek kładzie nacisk na pozytywne wartości w tej sferze. Warte poczytania.
Grzegorz Turniak: Lekkie pióro i wiedza ekspercka, którą z przyjemnością przeczyta doświadczony przedsiębiorca, a jednocześnie zrozumie i zastosuje przedstawiciel młodego pokolenia.
Daniel Kędzierski: Autor udowodnił, że marketing można robić, jednocześnie bawiąc się nim. Kluczowe wskazówki napisane wprost, a czasami zawarte między wersami, otwierają drzwi umysłu każdego marketingowca.
Krzysztof Sadecki: Autor demonstruje kluczowe zasady marketingu w nieskomplikowany i dostępny sposób, a lekka i przyjemna lektura powoduje, iż wiedza tego typu przekazywana jest miedzy wersami.
Autor: MICHAŁ RUSEK – właściciel agencji marketingowej www.MarketingFanpage.pl, portalu www.MarketingDlaCiebie.pl, marki szkoleniowej www.SzkolenieObslugiKlienta.pl, firmy szkoleniowo-doradczej www.KlinikaRozwoju.pl, agencji rekrutacji www.KlinikaRozwojuHR.pl, producenta świadczącej usługi psychologiczne i psychologa biznesu www.KlinikaUmyslu.pl oraz wydawnictwa www.TwojEkspertOdMarketingu.pl.
Ekspert ds. Marketingu i reklamy, copywriter, publicysta i szkoleniowiec, a wydajny i kreatywny przedsiębiorca. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania, gdzie studiował Zarz...
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing w 3 tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.