Zdjęcia produktu


Znaczenie fotografii w turystyce (Universitas)

(2014 / 102 / Universitas / Marta Lewenstein / 9788324225378)
E-booki Universitas
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

8,78 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 8,78 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Znaczenie fotografii w turystyce

„Trudno wyobrazić sobie współczesnego turystę bez aparatu fotograficznego. Fotografowanie stało się praktyką społeczną, określa zachowania turystów jest wyraźnym wyrazem dominacji obrazu w kulturze popularnej. Warto zastanowić się czym jest akt fotografowania, czy szerzej zjawisko fotografii i jak określa ono charakter współczesnej turystyki. Pytanie to podejmuje w swojej pracy Marta Lewenstein. Autorka skupia uwagę na „przejawach turystycznego fotoamatorstwa”, jako pewnego rodzaju praktyce społecznej, opisuje swoiste zachowania turystów, ich oddziaływanie na lokalną społeczność. Porusza też zjawisko zastosowania fotografii komercyjnej do celów marketingowych w turystyce. Praca „Znaczenie fotografii w turystyce” jest rzetelnym wprowadzeniem do problematyki związków fotografii z turystyką. Moim zdaniem trudno znaleźć podobną na naszym rynku wydawniczym.”

Prof. Dr hab. Marek Maciejczak

„Przedstawiony do recenzji manuskrypt jest niebanalną i prekursorską wizją fotografii, fotoamatorstwa i fotografii turystycznej. Wyraźnym jej elementem jest spojrzenie na fotografię turystyczną nie tylko jako swoistego rodzaju pamiątkę z wakacji, czy nawet artystyczny akt, lecz pewien złożony proces, w który zaangażowany jest turysta, fotografowany krajobraz, przestrzeń oraz lokalna społeczność. Fotografowanie przyrównuje autorka do artystycznego działania jakim jest performance, zaznaczając jednocześnie złożoność tego działania poprzez włączenie doń licznych „składników”. Autorka zapoczątkowuje także świeże spojrzenie na fotografię jako nośne medium w przemyśle turystycznym i możliwość zastosowania go w marketingu turystycznym.”

Dr hab. Anna Różańska - Mazurkiewicz

Marta Lewenstein - absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych kierunku Turystyka i Rekreacja Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, także Historii Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. W czasie studiów zrealizowała też program Europejskiej Akademii Fotografii. Posiada urozmaicone doświadczenia zawodowe z zakresu organizacji imprez turystycznych, korporacyjnych, realizacji projektów kulturalnych, a także fotoreportażu, czy dziennikarstwa. Dodatkowo z zamiłowania zajmuje się fotografią artystyczną, a także tzw. Street Photography. Jej prace publikowane były na wielu portalach internetowych, a także brały udział w wystawach zbiorowych. Obecnie stawia pierwsze kroki w Public Relations.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Universitas
  • ISBN

    9788324225378
  • Autor

    Marta lewenstein
  • Wydawnictwo

    Universitas
  • Ilość stron

    102
  • Rok wydania

    2014
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Znaczenie fotografii w turystyce (sklep TaniaKsiazka.pl)
    8,78 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 8,78 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Znaczenie fotografii w turystyce. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki