English for Marketing and Advertising to podręcznik należący do linii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika świetna pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych.
Short Course Series to kolekcja kursów modułowych, które mogą stanowić nienaruszalną część ogólnych kursów językowych albo odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach specjalistycznych.
Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy samodzielnej nauce języka w domu.
seria przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i/albo intermediate.
Wszystkie tytuły z serii SCS zawierają:
- klucz do ćwiczeń,
- listę słówek wraz z ich wymową i znaczeniem w jęz. Polskim,
- listę praktycznych zwrotów,
- Test yourself! – wspaniały sprawdzian dla samouków,
- transkrypcje nagranych tekstów.
English for Marketing and Advertising dedykowany jest dla osób związanych z branżą marketingu i reklamy. Podręcznik nie tylko pomaga w nauce potrzebnych sformułowań i zwrotów, lecz także służy pogłębianiu mistrzowskiej wiedzy. Porusza kwestie takie, jak np. Budowanie świadomości producenta, badania rynkowe, zbieranie danych o wizerunku producenta w mediach, marketing bezpośredni i public relations.
Nagrania w formacie mp3 można pobrać po kliknięciu w hiperłącze umieszczone na 2. Stronie ebooka.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla English for marketing and advertising + mp3 do pobrania. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.