Richey R.
Grupa docelowa: studenci, osoby pracujące
Poziom: B2 (intermediate)
English for Customer Care to podręcznik należący do linii Short Course Series. Jest to dopasowana do potrzeb polskiego użytkownika genialna pomoc dla każdego, kto chce luźno komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych.
Short Course Series to linia kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych albo odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach specjalistycznych.
Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy samodzielnej nauce języka w domu.
seria dedykowana jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i/albo intermediate.
Wszystkie tytuły z kolekcji SCS zawierają:
- klucz do ćwiczeń,
- listę słówek wraz z ich wymową i znaczeniem w jęz. Polskim,
- listę użytecznych zwrotów,
- Test yourself! – wspaniały sprawdzian dla samouków,
- transkrypcje nagranych tekstów.
English for Customer Care powstał z myślą o osobach pracujących przy bezpośredniej obsłudze klienta. Specyficzne dla takich sytuacji zwroty i opanowanie stosownych technik komunikacyjnych szczególnie przydadzą się w rozmowie z klientem w dziale sprzedaży, w sklepie, banku, hotelu, w trakcie rozmowy telefonicznej w call center oraz przy obsłudze infolinii.
Publikacja gromadzi m.in. Przykładowe scenariusze rozmów (także telefonicznych, nagranych na załączonej płycie CD), a także słowa i zwroty konieczne przy osobistym i pisemnym kontakcie z klientem.
Nagrania w formacie mp3 można pobrać po kliknięciu w hiperłącze umieszczone na 2. Stronie ebooka.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla English for customer care + mp3 do pobrania. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.