Zdjęcia produktu


Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - Ewelina Koch (Poltext)

(2016 / 180 / Poltext / Ewelina Koch / 9788375616958)
E-booki Poltext
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

27,81 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 27,81 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność...

Świat biznesu kręci się dodatkowo wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, iż jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz. W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje.

Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w codziennym życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, żeby dotrzeć z komunikatem swojej firmy do skrzynek pocztowych odbiorców. Co więcej, w rutynowym pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie wystarczy jedynie BYĆ.

Ważne jest to, JAK się prezentujesz – z jakim komunikatem i w jakiej formie zwracasz się do odbiorcy. Każdego dnia marketerzy analizują informacje i szukają sposobów, jak efektywnie przebić się poprzez szum komunikacyjny, który otacza konsumenta.

Jadąc autem, mijasz kolorowe bilbordy, neonowe szyldy, słuchasz reklam w radio, a po powrocie do domu reklamy krzyczą do ciebie z telewizora i stron internetowych. W niemal każdej chwili marketing i reklama atakują cię z kilku źródeł równocześnie.

Trudno jest w tym zgiełku wyłapać to, co atrakcyjne i wartościowe dla nas samych, odbiorców. Warto zatem zadać sobie pytanie: Kiedy uwaga odbiorcy jest najbardziej skupiona? Wtedy, kiedy skierowany do niego komunikat jest OCZEKIWANY, odbiorca spodziewa się solidnEJ TREŚCI, a sam przekaz trafia w BIEŻĄCĄ POTRZEBĘ.

Współczesny e-mail marketing skupia się właśnie na tych trzech elementach. Wykorzystując kilka sekund zainteresowania internauty przez dźwięk, obraz, ruch i tekst, e-mail marketing może skutecznie wpłynąć na pozytywny odbiór komunikatu i skłonić użytkownika do określonej akcji.

Od ciebie zależy, czy będzie to nowa albo kolejna sprzedaż, wzrost odwiedzin witryny czy fala zapisów na darmowe webinarium. To już trzecia książka w linii „Twoja marka widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody działania firm w internecie.

Te drobne i pełne potężnej wiedzy publikacje posiadają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi ergonomicznymi doświadczeniami.

Poznaj wady i zalety modnych narzędzi i rodzajów działań, dzięki temu będziesz mógł świadomie decydować o zarysie strategii email marketingowej w twojej firmie. Krok po kroku dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić pierwszą kampanię, jak ocenić jej sprawność, a także jakie działania wprowadzić na dodatek w przyszłości, aby poszerzać grono potencjalnych odbiorców swej producenta i kreować lojalność klientów.

Liczne przykłady graficzne i studia przypadków działań zrealizowanych poprzez znanych polskich graczy branżowych dla swoich klientów dadzą ci genialny punkt oparcia dla rozpoczęcia własnych działań w oparciu o ten kanał.

Autorka zadbała w dodatku o edukacyjną stronę publikacji przez szereg ergonomicznych porad prawnych oraz wskazówek, jak prowadzić aktywności marketingowe, by działać legalnie, etycznie i wydajnie. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych technologii jest związana od 2007 r.

Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 Internet.

aktualnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technice, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Poltext
  • ISBN

    9788375616958
  • Autor

    Ewelina koch
  • Wydawnictwo

    Poltext
  • Ilość stron

    180
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność (sklep TaniaKsiazka.pl)
    27,81 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Email marketing (sklep TaniaKsiazka.pl)
    28,41 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 27,81 zł do 28,41 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - Ewelina Koch. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki