Zdjęcia produktu


Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły (Wolters Kluwer Polska SA)

(2014 / 252 / Wolters Kluwer Polska SA / Regina Lenart / 9788326473821)
E-booki Wolters Kluwer Polska SA
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

40,85 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 40,85 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły

Tytuł Zarządzanie wiedzą w produkcji konkurencyjności szkoły Autor Regina Lenart Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-7382-1 kolekcja Inspiracje Edukacyjne Rok wydania 2014 liczba stron 252 Format pdf Spis treści Wstęp | str. 9

Rozdział I
Wiedza w produkowaniu konkurencyjności | str. 13

1. Istota wiedzy w ujęciu nauk o zarządzaniu | str. 14

1.1. Pojęcie wiedzy | str. 14

1.2. Właściwości wiedzy | str. 18

1.3. Typologia wiedzy | str. 19

1.4. Źródła wiedzy | str. 22

2. Znaczenie wiedzy i uczenia się w zarządzaniu | str. 24

2.1. Strategie wiedzy | str. 24

2.2. Strategie zarządzania wiedzą | str. 26

2.3. Organizacyjne uczenie się | str. 30

3. Wiedza i procesy uczenia się szkoły | str. 33

3.1. Zarządzanie wiedzą w szkole | str. 33

3.2. Szkoła jako organizacja ucząca się | str. 35

3.3. Kształtowanie konkurencyjności szkoły | str. 40

Podsumowanie | str. 44

Rozdział II
Zdolność absorpcyjna | str. 45

1. Istota zdolności chłonnej | str. 45

1.1. Pojęcie zdolności chłonnej | str. 45

1.2. Stan badań nad zdolnością chłonną | str. 50

2. Procesy składowe zdolności absorpcyjnej | str. 59

2.1. Identyfikowanie nowej wiedzy | str. 62

2.2. Asymilacja nowej wiedzy | str. 65

2.3. Internalizowanie nowej wiedzy | str. 67

2.4. Eksploatowanie nowej wiedzy | str. 70

3. Czynniki zdolności chłonnej | str. 73

3.1. Czynniki wewnętrzne zdolności absorpcyjnej | str. 74

3.2. Czynniki zewnętrzne zdolności absorpcyjnej | str. 77

4. Modele zdolności chłonnej | str. 79

4.1. Model analityczny | str. 79

4.2. Model procesowy | str. 82

5. Problemy pomiaru zdolności absorpcyjnej | str. 84

5.1. Pomiar procesów składowych zdolności absorpcyjnej | str. 84

5.2. Pomiar czynników zdolności chłonnej | str. 87

Podsumowanie | str. 89

Rozdział III
Uwarunkowania kształtowania zdolności absorpcyjnej w świetle badań empirycznych | str. 91

1. Metodyka badań | str. 91

1.1. Cele badań | str. 91

1.2. Przebieg badań | str. 92

1.3. Charakterystyka próby badawczej | str. 103

1.4. Model badawczy | str. 109

1.5. Operacjonalizacja zmiennych | str. 111

2. Wyniki badań empirycznych | str. 113

2.1. Czynniki zdolności absorpcyjnej | str. 113

2.1.1. Badanie jakościowe: czynniki zdolności absorpcyjnej | str. 113

2.1.2. Badanie ilościowe: czynniki zdolności chłonnej | str. 117

2.1.3. Statystyka opisowa: czynniki zdolności absorpcyjnej | str. 118

2.1.4. Statystyka opisowa: wiedza bazowa | str. 119

2.1.5. Statystyka opisowa: umiejętności pracowników | str. 121

2.1.6. Statystyka opisowa: interakcje z otoczeniem | str. 124

2.1.7. Statystyka opisowa: projekty edukacyjne | str. 125

2.1.8. Statystyka opisowa: czynniki zdolności absorpcyjnej - podsumowanie | str. 127

2.1.9. Wariancje: czynniki zdolności chłonnej | str. 128

2.1.10. Analiza czynnikowa: czynniki zdolności absorpcyjnej | str. 130

2.1.11. Konfirmacyjna analiza czynnikowa: czynniki zdolności absorpcyjnej | str. 138

2.2. Procesy składowe zdolności chłonnej | str. 143

2.2.1. Badanie jakościowe: procesy składowe zdolności absorpcyjnej | str. 143

2.2.2. Badanie ilościowe: procesy składowe zdolności absorpcyjnej | str. 146

2.2.3. Statystyka opisowa: procesy składowe zdolności chłonnej | str. 146

2.2.4. Statystyka opisowa: identyfikowanie nowej wiedzy | str. 147

2.2.5. Statystyka opisowa: asymilowanie nowej wiedzy | str. 149

2.2.6. Statystyka opisowa: internalizowanie nowej wiedzy | str. 151

2.2.7. Statystyka opisowa: zastosowanie nowej wiedzy | str. 153

2.2.8. Statystyka opisowa: procesy składowe zdolności absorpcyjnej - podsumowanie | str. 155

2.2.9. Wariancje: procesy składowe zdolności chłonnej | str. 156

2.2.10. Analiza czynnikowa: procesy składowe zdolności chłonnej | str. 157

2.2.11. Konfirmacyjna analiza czynnikowa: procesy składowe zdolności absorpcyjnej | str. 165

2.3. Wpływ czynników na zdolność absorpcyjną | str. 170

Podsumowanie | str. 180

Rozdział IV
Doskonalenie zdolności chłonnej w szkolnictwie | str. 182

1. Wiedza bazowa | str. 183

2. Umiejętności pracowników | str. 184

3. Projekty edukacyjne | str. 186

4. Interakcje z otoczeniem | str. 187

Podsumowanie | str. 189

Zakończenie | str. 191

Bibliografia | str. 195

Spis tabel | str. 205

Spis schematów | str. 209

Spis wykresów | str. 211

Załączniki | str. 213

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer Polska SA
  • ISBN

    9788326473821
  • Autor

    Regina lenart
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska sa
  • Ilość stron

    252
  • Rok wydania

    2014
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły (sklep TaniaKsiazka.pl)
    40,85 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 40,85 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie wiedzą w tworzeniu konkurencyjności szkoły. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki