Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy minimalnych, przeciętnych i znacznych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technologicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego użycia AdWords - i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i nad wyraz kompetentnego autora. Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% odwiedzających. Przy pomocy tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do konsumentów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach. Z książki dowiesz się między innymi o tym: - jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords, - jak dobrać trafnyą strategię do swojej kampanii, - na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii, Damian Sałkowski na co dzień stwarza SENUTO - narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla obfitych i śladowych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics i współautor książki Marketing internetowy: świeże możliwości, nowi kupujący, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Twoja firma w google. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.