linia: Praktyka (i teoria) biznesu Ten ergonomiczny przewodnik jest skierowany do profesjonalistów, osób zakładających własną i wszelkich czytelników, którzy są zainteresowani tematem sprzedaży i dystrybucji. Książka podpowiada, jak utrzymać prawidłowy kontakt z klientem i zoptymalizować bieżącą działalność. Podsuwa na dodatek mnóstwo rozwiązań, które pomogą usprawnić organizację sprzedaży w firmie. Jej zadaniem jest wsparcie przedsiębiorców we wszelkich procesach decyzyjnych. „Sprzedaż i dystrybucja" składa się z trzech części: – Część pierwsza zajmuje się strategią, organizacją oraz wszystkimi etapami cyklu dystrybucji. – Część druga traktuje o bezpośrednim kontakcie z klientem i strategiach negocjacyjnych. – Cześć trzecia omawia zarządzanie dystrybucja, wskazuje, jak nią wydajnie kierować, jak konsolidować się do potrzeb klienta, a także czego wymagać od pracowników dystrybucji. Można tu także znaleźć dużo cennych informacji o systemie CRM. Z tej publikacji czytelnik dowie się ponadto, na czym polega fenomen customeyes, czyli patrzenia na świat oczami klienta. Jej wartością są także liczne przykłady pochodzące z życia autora, wynikające z praktyki handlowej, konsultacji i pytań zadawanych przez klientów.
Tytuł Sprzedaż i dystrybucja Autor Heiko Eckert Język polski Wydawnictwo BC Edukacja Tłumaczenie Magdalena Szymańska-Pericleous ISBN 978-83-7802-044-8 Rok wydania 2010 liczba stron 372 Format pdf
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sprzedaż i dystrybucja. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.