Zdjęcia produktu


Mentoring. teoria, praktyka, studia przypadków (Małgorzata Sidor-Rządkowska)

(2014 / 204 / Wolters Kluwer Polska SA / Małgorzata Sidor-Rządkowska / 9788326473913)
E-booki Małgorzata Sidor-Rządkowska
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

46,80 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 46,80 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Mentoring. teoria, praktyka, studia przypadków

Tytuł Mentoring. Teoria, praktyka, studia przypadków Autor Małgorzata Sidor-Rządkowska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-7391-3 seria Zarządzanie zasobami ludzkimi (HR) Rok wydania 2014 ilość stron 204 Format pdf Spis treści O autorach | str. 11

Część I. Pojęcie i istota mentoringu | str. 15

Małgorzata Sidor-Rządkowska

Przegląd współczesnych definicji mentoringu | str. 17

rodzaje i formy mentoringu | str. 19

Mentoring a coaching | str. 22

Zadania i kompetencje mentora | str. 24

Wybrane aspekty pracy mentora | str. 29

Zawieranie kontraktu | str. 29

Udzielanie rad | str. 30

użycie modelu GROW | str. 31

Etyka mentoringu. Siedem zasad mentora | str. 33

Wdrażanie programu mentoringu w organizacji | str. 34

Korzyści dla organizacji | str. 35

Korzyści dla podopiecznych | str. 37

Korzyści dla mentorów | str. 38

Obszary szczególnego wykorzystania programów mentoringowych w organizacji | str. 39

Zagadnienia, które trzeba rozważyć przed wdrożeniem programu | str. 41

Etapy wdrożenia programu | str. 43

dobór par mentor-podopieczny | str. 44

Zadania działu HR | str. 47

Rola bezpośredniego przełożonego. Kwartet mentoringu | str. 48

Rozmowa z Joanną Malinowską-Parzydło, założycielką i prezeską Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu | str. 51

Część II. Programy mentoringowe - studia przypadków | str. 57

Mentoring w firmie Nestlé | str. 59

Beata Burlińska-Marczuk

Podstawowe założenia i cele programu | str. 59

Komunikacja projektu | str. 61

Szkolenie i wsparcie uczestników programu | str. 62

dobór kandydatów na podopiecznych | str. 63

dobór kandydatów na mentorów | str. 64

"Kojarzenie par | str. 65

Pierwsze spotkanie | str. 68

Działania po zakończeniu programu | str. 69

Czynniki sukcesu | str. 70

Pojawiające się trudności i sposoby ich przezwyciężania | str. 70

Mentoring w firmie DHL Express | str. 73

Maja Chabińska-Rossakowska

Początki mentoringu w DHL Express | str. 73

Mentoring patronacki versus mentoring rozwojowy | str. 74

Profil mentora | str. 75

Kontrakt - oczekiwania i zobowiązania mentorów i uczestników | str. 76

Odpowiedzialność za zmianę | str. 77

indywidualny plan rozwoju - podstawowe narzędzie w procesie mentoringu | str. 77

efektywność programu | str. 78

Mentoring w organizacji dziś | str. 81

Podsumowanie | str. 81

Mentoring w banku Citi Handlowy | str. 83

Grzegorz Skibiński

prawidłowe standardy mentoringu powstają latami | str. 83

Wsparcie procesu wdrożenia nowego pracownika | str. 83

Usystematyzowany proces mentoringowy | str. 85

Intermentoring pokoleniowy w organizacji | str. 91

Bożena Boruta-Gojny, Katarzyna Popiołek

Znaczenie międzypokoleniowego transferu wiedzy | str. 91

Idea i źródła powstania intermentoringu | str. 92

Droga od pomysłu do realizacji intermentoringu | str. 93

Portret pokoleń w świetle przeprowadzonych badań | str. 97

Przebieg intermentoringu pokoleniowego | str. 98

Przygotowanie organizacji do intermentoringu | str. 101

Podsumowanie efektów wdrożenia intermentoringu międzypokoleniowego | str. 103

Mentoring jako komponent systemu zarządzania wiedzą w administracji publicznej | str. 107

Kamil Mroczka

Mentoring a zarządzanie wiedzą | str. 107

Mentoring w ramach służby przygotowawczej w służbie cywilnej | str. 110

Mentoring w jednostkach administracji samorządowej - projekt "Samokształcenie w Urzędzie m. St. Warszawy" | str. 114

Podsumowanie | str. 118

Program mentoringowy w Krajowej Szkole Administracji Publicznej | str. 121

Anna Jaroń

Rola Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w kształceniu przyszłych urzędników państwowych | str. 121

Mentoring w procesie kształcenia zawodowego urzędników służby cywilnej | str. 122

Program "Mentor" w Krajowej Szkole Administracji Publicznej | str. 125

Program mentoringowy Vital Voices Poland | str. 135

Agnieszka Bilińska

Działalność Vital Voices Poland | str. 135

Dlaczego mentoring? Definicja i sposoby rozumienia mentoringu | str. 136

Mentoring a przywództwo | str. 138

Kluczowe czynniki sukcesu programów mentoringowych | str. 140

Przyczyny nieefektywnych relacji mentoringowych | str. 141

warianty mentoringu użytkowane w Vital Voices Poland | str. 141

Mentorki Vital Voices Poland | str. 142

Podopieczne w programie Vital Voices Poland | str. 144

Global Mentoring Walk | str. 145

dobór par mentoringowych | str. 145

Pozytywne skutki mentoringu | str. 146

"Jestem szefową". Mentoring w ramach programu dla dziewcząt z potencjałem przywódczym | str. 149

Małgorzata Perkowska

"Jestem szefową" - konkurs dla młodych liderek | str. 149

Program mentoringowy dla finalistek konkursu "Jestem szefową"

przygotowany przez Vital Voices - szanse i wyzwania | str. 152

Quo vadis szefowo? | str. 159

Mentoring akademicki - doświadczenia Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie | str. 161

Martyna Wronka

Inspiracje programu | str. 161

Przygotowanie mentorów | str. 162

Wchodzenie w nową rolę | str. 163

Narzędzia i dokumenty programu | str. 164

dobór mentora | str. 167

Forma spotkań mentoringowych | str. 167

Przebieg spotkań mentoringowych | str. 168

Uwagi końcowe | str. 170

Mentoring i tutoring - doświadczenia Collegium Wratislaviense | str. 173

Piotr Czekierda, Bartosz Fingas

Podstawy działalności Collegium Wratislaviense | str. 173

Mentoring a tutoring - podobieństwa i różnice | str. 174

Programy realizowane przez Collegium Wratislaviense | str. 178

Podsumowanie | str. 184

Program Starszy Brat Starsza Siostra jako przykład mentoringu społecznego | str. 185

Agata Butarewicz

Podstawowe założenia programu | str. 185

Realizacja programu Starszy Brat Starsza Siostra w Białymstoku | str. 190

Program z perspektywy mentora i koordynatora | str. 192

Uwagi końcowe | str. 195

Bibliografia | str. 197

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Małgorzata Sidor-Rządkowska
  • ISBN

    9788326473913
  • Autor

    Małgorzata sidor-rządkowska
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer polska sa
  • Ilość stron

    204
  • Rok wydania

    2014
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Mentoring. Teoria, praktyka, studia przypadków (sklep TaniaKsiazka.pl)
    46,80 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 46,80 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Mentoring. teoria, praktyka, studia przypadków. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki